Tuesday, June 23, 2009

Aku mahu mengenali diri mu..

"Wawa, kalau buleh sy mahu mengenali awk dengan lebih dekat ?"

(tanye tu ala-ala gentlemen gitu.)

Tertibe aku berdebar-debar..

Tak tentu arah..

"hmm.. ermm.. hurmm..
ok la yer. Sy nk letak dh ni. Nak basuh baju"

aiyakkkk!!
Nape la bagi alasan basuh baju plakk nii.
Budusssss laa.
hahahhaha!

Gelak2 jgk, tapi hati ni sakit bile org main ske2 bagi no tepon aku kt org. Huiii.. Geramnyeee.. Bile tanye nape kasi dengan slumber jwb.."Ala aku cume mengeratkan silaturahim.."

Kalau aku single mesti aku jwb.."Buleh aje, ape salahnye" dengan senyum lebar, hati melonjak keriangan. Tapi ini sebaliknya, tuu kalau singleeeee.. Aduii mulut ni terkunci, tidak dapat berkata-kata. Serba salah dibuatnye.. Aihh..
=P

Camne nak ckp kt dia eyh.

"sorry la sy dh ade" eeiiuww taktak..
"Sy rase baik kite kawan je.." hurm..
"Awk, tak tak layak utk awk.." Hahhaha! Eeii geli..
"Kita ni umpama bagai langit dengan bumi.." Kekkeke! poyosss

Plsss.. plsss.. Plsss!!
Jgn msj sy lagiii..

Mr Z!! Baik ko bgtau dia sekarang perkara sebenarr..Jgn buat2 taktau plak ekk. Hurm!



31 comments:

paraxixth said...

huh,...marah betul nie.sape berani ngorat wawa aku nie.nak kene betul la

Dakjaat™ said...

hohoho! budak perempuan pipi tembam .. :p

Luth Textile said...

aduhai, jgn main2 dgn perasaan!

rizz said...

wahh2 sape la tu kan hahakk

Duke Luce Dell'amore said...

hahaha..
nasib kamu ler wawa..
smoga berjaya mengelak dr perangkap cinta 3 segi..adoi!

momguess said...

ni aper kes
single n avalbe ker
or
single not avalbe????

nURmALa mAZLan said...

adeh!!!! wa...
akak teringat masa muda² dulu..wakakakakaka~

Wawa_Nadwa said...

paraxixth :

ahaha.
marah dia lagikk..
bi0r dia takut ckit.
=P

Wawa_Nadwa said...

Dakjaat™:

cis!
tembam ke?
bi0r la.
=P

Wawa_Nadwa said...

Luth Textile :

perasaan yg tidak boleh dibeli dengan wang ringgit.
chewaahh!

Wawa_Nadwa said...

rizz :

biar la rahsia.
=P

Wawa_Nadwa said...

Duke Luce Dell'amore :

doakan daku berjaya.
dh tabah mengharungi dugaan ini.

Wawa_Nadwa said...

momguess :

single not available.
=P

Lionel Azry said...

macam kisah novel la plak!
takpe2 gua tggu sampai cite ni abis :P
hahah~

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

hahah!
ko nk ending camne.
meh kasitau.
=P

[yAN!e][pUTraJAya] said...

teknik ngorat zaman skang
hehehhe
pasing2 no tepon....

(^_^)

Cik AniS GalaXy said...

jawab jer
saya dah nak bertunang
nntikan kad kawen dari saya ye...

hahaha...
sian org tu.

zamdotcom said...

wawa..
Mr Z tu bukan zamdotcom kan? ^^ hehe..

sy pun penah dpt kol mcm tu gak dulu, jenuh mcm2 alasan nak bagi..keh keh keh..


p/s: berkawan biar seribu

Eazy Izzuddin said...

uish
da org kaco kah
ohoho
xD

adenium said...

ehemmm ehemmm ehemmm

Lifesaver said...

sape yg msg tu???

AiZouL tHe aBg keChiK... said...

kikiki..
gelak kan jer
susah gak jdi org santik ni kan
opsss...

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

huii.
tu la kak.
lenkali nk ngorat mintak sendiri no tepon.
=P

Wawa_Nadwa said...

Cik AniS GalaXy :

mane bleh camtuh cik anis.
tu dh kira menipu dh tu.
kekekke!

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom :

mr z tu bkn zamdotc0m ye!!
sabau je la.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

Eazy Izzuddin:

bkn kaco.
tp ngorat.
hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

adenium:

sakit tekak ke kak.
hehehhe!
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

ade la hamba Allah itu.
=P

Wawa_Nadwa said...

AiZouL tHe aBg keChiK:

opss!
Alamakkk!
terlebih sudaa.
hahahha!
=P

ChiLaBaey's said...

Alhamdulillah.... moga bertemu jodoh... maknanye cepat saya makan nasi minyak, kalau takde nasi minyak pun takpe... nasi putih ada..... :)

labizzwkshop said...

haha
biasalah org nak kenal
tapi aku xde org nak kenal pun..hahaha..jom la kenal2 ngan aku ni!!hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998