Friday, June 12, 2009

Ais Skating

Seperti yang dijanjikan kepada adik lelaki ku utk bawa dia main ais skating sebagai hadiah birthday dia 7hb arituh. Ade ke dia minta beskal!!! Mahal tuu.. takbleh, takbleh. Aku soh dia pilih nak main ais skating or nak beskal. Mula2 dia pilih beskal, pehtu aku ckp siap2 yg aku tak mampu nak belikan utk dia beskal tu. Dia ubah pikiran nak main skating. Hee!

Dah lama sebenarnya dia teringin main menda ni tapi takdak sape nak bwk kan termasuk la aku. Hehhe! Yela org sib0k nak dating nak ikut plak, takde de aku nak bwk dia kan. Kali ni baru berkesempatan nak bawa, tu pon aku terpaksa amek cuti hari isnin kalau tak mmg tak bwk laa.. Mase baru smpai tu, tgk adik cam dh tak sabo nak main. Kan sekarang cuti sekolah, konon takmo pegi hari minggu takut ramai, takdo makne nye ramai gakk. Budak yang tak sabo nak bermain. Tapi shian adik dpt sarung tangan tu, dh macam sarung tgn pekebun dh aku tgkk, besar plak tu.. Hehhehhee! Aku penah main dlu, sarung tu lagi cantek dari adik, dia nak tukar ngn aku, eeii taknak aku pkai yg adik nyerr.. bur0kk!! Hahaha!
Pipi dua2 bdk itu ku rase cam nak tampooo je. Hahahha!
Tembam btoiii.. geram aku.. Nak tubit2 je Hiks!Uiii.. Suke nye kooo..Okeh! dh ready ni.. Tunggu lampu ijoo dari akak nye aje. Tapi aku saje lambat2 kan. hehee!Aku pon tak sabo jgk sebenarnye, dh lama tak main. Dulu penah main sekali, penah jatuh kedebukkk cam nangka wangiii. Balik umah je sakit2 satu badan kooo. Nak main menatang ni hanya rm21 hengget sajorr, tak termasuk sarung tangan ye adik2. Ajak la makbapak korang gi main. Besttt!!Jejaka emcem ini telah membawa aku dan adik gi sunway ni. Nak harapkan aku gi sendiri, mane tau jalan. Hehehhehe! Sebab tu aku ckp, kalau area KL ok, luar area KL mmg fail. Huhu!
Nape dia tutup muke?? Dia ni pemaluuu.. =PGambo aku ngah main ais skating tak byk. Takde sape nak amek kan. Shian aku kan. Hhehehe! Mencikk tauuu.. Ni pon jauh, malas btoi cameraman ni nk bangun. ceh!
Haaa. ni ade dekat laa jgk.. huii!!
Yang lain nan adooo..
Mase mula2 adik main ashik jatuhhh je. Hehhee! Tapi bile dia dah terer mainnn, tak reti2 nak kuar plak tuh. Selagi aku tak panggil selagi tuhh laa dok main lagi.
Sib baik ade org temankan adik. Yer, adik sgt rapat abg yg ini berbanding abg dia yg sebenar. Dia ni takleh dekat ngan abg betoii dia, mesti nak gaduhhhh je. Pantang dekat..Oii.. tak henggat nak balik ke?? Shian aku dok sorang2 ni..
Hee.. Kalau buleh adik tuh nak main lagi tuu.. Udah2 la tuh dik, sok2 luas ke tulat akk bwk lagii yerr..Aku dh kuar dulu, dh tak larat dh, kaki ni lenguh2. Rase nk cramp je, kaki aku ni mmg senang cramp bile sejuk. Asal ekk?? Disebabkan takde sape nak amek kan gambo aku, yela aku amek sendiri je. Hehe!! Mencikk tauu..

25 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

nak skating2 gak... :p

atty's said...

hencem adik wa..

Liquid said...

incek liquid br jek pas men bersama my macik. mmg besh. eheh =P

Anonymous said...

siapa kah jejaka ensem itu????
gediks nak tau nie!!!
-momguess-

nURmALa mAZLan said...

huh!!!!
last time akak pergi RM14 he...
tp 11thn yg lepas...huhuhu~

rizz said...

wahh sonoknyee nak gak lah join ekeke

Mrs Taj said...

wahhh seronoknya...itula len kali upah la photographer br blh amik gambo wawa...isk...

Eazy Izzuddin said...

ouch
da lame gler x ais skating
sunway? hadapa rumah jek
jalan pun bole
x yah rebut parking cari lampu kaler ijo
hak3
=P
xD

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

pi la sunway.
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's:

owh dia ikut ghupe kakak dia.
hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

Liquid :

sbb main dengan macik tuh yg besh kan.
cm la taktau.
=P

Wawa_Nadwa said...

Momguess:

waaaa.
biar la rahsia.
hahaha.
=P

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan :

11 tahun dh??
lame gile.
hahhaa

Wawa_Nadwa said...

rizz :

nnti wat la gath kt sane.
=P

Wawa_Nadwa said...

Mrs Taj:

tu la.
tak terpikir nak amek photographer.
kekeke!

Wawa_Nadwa said...

Eazy Izzuddin :

ceh!
depan umah pon ssh nk pegi ka..
klu wawa hari2 dh pegi.
takyah ssh2 carik parking.
hehehhe!

Duke Luce Dell'amore said...

hahaha..
cute je memasing p main skating..
jim slalu tgok jew..suke gelak2kn owg bile jatuh..
tp jim xnk main sbb takot kene gelak oleh owg lain..larikk!!

Cik AniS GalaXy said...

jeles tgk dia skating.
anis pon nk terjah gak la.
amboi abg dia pemalu upanya

ChiLaBaey's said...

Bawak2 lah adik tu sekali.... asyik gambar wawa je kat dlm blog... bagi change pulak adik wawa interframe pulak.... kesian dia... :p

Nem0 o0h Nem0 said...

ncem adi wawa,nak ngorat leh? =p

Wawa_Nadwa said...

Duke Luce Dell'amore :

mari kita main same2.
buleh wawa gelakkan kamu.
hehhe.
=P

Wawa_Nadwa said...

Cik AniS GalaXy:

gi la main.
best!
main sekali mesti nk main lagi.
hahhaa!

abg ai pemali la sgt!!
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

yela yela.
wawa bg can la adik plak.
ashik gambo wawa je kan, bosan ekk tgk.
hahhaha1'
=P

Wawa_Nadwa said...

Nem0 o0h Nem0 :

eyh!
ala bdk bwh umo la.
tak syi0k.
hahha!

Lifesaver said...

sape jejaka hensem tuu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998