Friday, June 12, 2009

222 my followers

Tak sangka sudah ada 222 para pengikut ku.
Maceh byk2 yer!
Sebenarnya saje nak adekan entry ni sebab2nya hanya kerana nombor 222 itu. keekekeke!!
Mesti korang dh tau kan, ke buat2 tak tau. Pang nak??
Kalau tak tau sila klik entry ni ekk..>>Yeyyy!! Sudah 22,222 atau entry ini..>> 22,708Harini dah hari jumaat kan, rase kejap dah hari jumaat. Sok nak rehat puas2 kat umah, taktau nape badan ni penattt sgt. Huiii.. tapi rase nak tgk terminator salvation laa. Sape belum tgk?? Sila angkat kening.. Hiks!


"Selamat hari JUmaat"

15 comments:

♥FaTinFazLan♥ said...

sayalah manusia yg ke 222 i2..ekekeke..

Cik Wanie said...

selamat hari jumaat sayang,
akk rindukan saat2 kita bersama,
dah hampir seminggu kan,
urm...

adk,
nanti ada majlis kecil2an tau,
nanti akak will update ngn adk tau:)
take care k

Sis-Lin said...

blog yg bagus & best..mesti le ramai followernyee..kan?

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

selamat hari jumaat cik wawa yg rmi follower

sekian :D

rizz said...

yeyeh gmba rizz ade disitu hahak

Wawa_Nadwa said...

♥FaTinFazLan♥ :

tahniah fatin.
=P

Wawa_Nadwa said...

Cik Wanie :

kejap je dh seminggu.
rase br je semalam kite berkumpul.
nnti klu ape2 calling2 ekk.

Wawa_Nadwa said...

Sis-Lin :

mane de sis.
biase2 je.
=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

haha.
maceh!

Wawa_Nadwa said...

rizz :

hee.
ske btoi ekk.
=P

Duke Luce Dell'amore said...

cik wawa nk blnja pembaca2 tgok Terminator ke??
jim ngan berbesar hati menadah tgn utk trima tiket percuma itew..wawawa..

julieya said...

hehehe..aku sndri pon x reti nak main ice skating neh..pastuh ramai lak org tgk kalo jatuh aduiii..apa2 pun tahniah le coz bjaya tunaikan hasrat adik..hehehe

ChiLaBaey's said...

Tahniah sekali lagi... untuk nombor 222.... kali ni apa pulak hadiah yang wawa nak bagi kat follower tu ye.... musti hadiah yang menyiksakan dan menarik.... Hehehe.... :)

dss inc. said...

hhehe rmai dan rmai.. gile r. am? oh tidak.. ='P

Lifesaver said...

tahniah...dah 222...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998