Sunday, May 17, 2009

Yeyyy!! Hafiz Menang.. =P

KUALA LUMPUR: Hafiz dari Sarawak dinobat sebagai juara Akademi Fantasia Ketujuh (AF7) menewaskan empat pencabar lain pada konsert final di Stadium Putra Bukit Jalil, malam ini.

Tempat kedua, Aril yang dipilih semula memasuki konsert terakhir manakala ketiga Akim.

Tempat keempat pula jatuh kepada Yazid manakala satu-satunya finalis wanita, Isma di tempat kelima.

Kejayaan Hafiz menyaksikannya membawa pulang kereta Honda Accord 2.0, wang tunai RM20,000 serta beberapa hadiah sampingan lain.

***********************************************
Yeyyyy!!
Hafiz Menang!!!!!!

Tapi konsert semalam adalah konsert final AF yg paling tak BEST. Tak macam final pon, persembahan semua pelajar cam kurengggg je dan lagu yg dorang dapat pon ntah ape-ape ntah. Ade ke bagi HAFIZ lagu anuar zain.. eeii geliii. hehehe! Taktau nape aku rase cam tgk konsert biase je, tak ade yg gempak dan hebat bagi aku. Lagu bonus yg dorang dapat pon alahaii semua slow dan tak ade satu pon yang aku ingat dan buat aku WOW!!. Sib baik lagu hafiz kira ok la. Tak macam konsert final yang sebelum ini, lagu yang sentiasa aku ingat sampai hari ni utk konsert final AF ni "Aduh! Saliha" (mawi) dan "Aku Stacy" (stacy). Malam tu pon aku rase persembahan yg best pon mase stacy wat persembahan yang lain biase2 je, kesian dorang dpt laguuu camtuh. Alahaiii..

Walau pape pon aku tetap sokong HAFIZ. Sanggup aku undi koo, tak kisah la org kate membazir ke ape ke yang aku nak dia menang sebab aku takmo si awokkk tu menang. hahaha!


Pastu kan korang ade cite psl TV plakk.. Sedih aku nk cite kt korang..HUk3!!
heee! t'gu la next entry yeah!

Korang aku keje harini, takde org nak temankan ke??
=P

16 comments:

ChiLaBaey's said...

Hai Wawa_Nadwa... Alamak tak tahulah pulak wawa kerja... kalau tahu pasti saya temankan awak.... Hehehe... rajin sungguh pekerja ni... overtime lagi, boleh belanja makan.... :)

kojah said...

wahhh gaji lebey nie weekend pun keje...huhu leh la bnje...hiks

zamdotcom said...

ohoo..
menang jugak beliau akhirnya ^^ hebat tul..apa pn tahniah


p/s: tak pernah tgk af pun..huhu

Lifesaver said...

lepas ni leh la naik keta honda hafiz..hehe

haya_yaya said...

yeayyyy!!!akak pon soka sangattt....yg lagik buat suka,makbonda lst...very the shock!!kekkekeeee....tp sian Akim la..dia lagi sedap dr awok...kita bkn nk yg cute.kita nk yg bole nyanyi..

AyAres151 said...

AF dah nak monoposss dahhh..tu pasal KURENG jerr..

eRRuL "BuLaNsYnDrOM" said...

aku tau ko suke dia!!

Shahrul Azry said...

tak habis2 ngan apis die!
ish2 :P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

yer wawa kje.
carik duit lebih nk shopping.
hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

kojah :

bleh.
nk ape??
roti canai ke?
=P

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom :

mesti la dia menang.
sape lg yg layak menang klu bkn dia.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

klu la dia kenal wawa kan bgus.
mesti dpt naik tu pon klu dia ade lesen.
klu takde wawa bleh bwk kan.
=P

Wawa_Nadwa said...

haya_yaya :

biase la kak.
awok lg rmai peminat sbb tu dia menang.
=P

Wawa_Nadwa said...

AyAres151:

yela agaknye.
sbb tu kot.
=P

Wawa_Nadwa said...

eRRuL "BuLaNsYnDrOM":

tau pon.
=P

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry :

haahaha.
bior la.
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998