Monday, May 18, 2009

TV udah rosak..

Ini TV lama ku yang telah rosak.
Dah seminggu tv ni rosak so masing2 cam tak senang duduk je tanpa tv. Hehhe! Aku tak kisah sgt sbb jarang tgk tv, selalu lepak bilik je. Mase konsert final AF rase cam kesian je kt kiteorg ni menumpang tgk umah org. Sedeyyy nyerrrr.. Hahahhaa! Alaa.. bkn umah sape pun, umah nenek sendiri. Sib baik la dekat ngn umah. =Pkenapa ia diletakkan di bawah??
Sudah tiada tempat biase, ini kerana ada yang lain akan menggantikannya. Huhuhu!!
Rasenye usia TV tu pon dah 10 tahun lebih. Bosannnnn nyeee TV takde. Matik kutu dibuatnya. hiks!

17 comments:

Lifesaver said...

beli TV baru ye..hehe

[yAN!e][pUTraJAya] said...

TV flet sekerin la dik....hehhee
kasi 42 inci nyer....


(^_^)

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣

Shahrul Azry said...

repair sudah takpun jadikan akuarium :P

Y u Z z 9071 said...

wahh baik hati wawa..

belikan mak ayah TV baru...

bertuah...anak sapa la niii..hehe

Rashid said...

alaa.. siannya wawa. tentu tak lena tidur ni..

zamdotcom said...

kesiannya..
meh sini amik tv kat rumah sy nih..berlebih pulak ^^ yg ada pun pakat tengok sorang satu tv..keh keh



p/s: tgk tv kat pc je..huhu

ChiLaBaey's said...

Hai Wawa... Nanti saya belanja TV baru... serita dia satu channel je... gambar rumah berdaun oren.... ok... jgn sedih2... :)

haya_yaya said...

org dolu2 kan,kalo tv rosak,buat akuarium...hahahaaaa....
Wa,tv zaman sekarang ni paling lame pn 10 thn..pastu trus watammattt...kabinet tu mntak kawan baru ler tu...

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver:

taklah.
=P

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya] :

mesti la kak.
mane ade tv gabak2 skrng ni.
hehe
=P

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry :

akuarium??
tuk ape??
boh ko ke??
hehehhe.
=P

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071:

bertuah la sgt kak.
wawa beli tp duit dorng,.
hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

tdo lena je cikgu.
siap mimpi2 lagik.
=P

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom :

bleh la jgk.
bak mai la satu.
yg kecik pon takpe.
bleh boh dlm bilik wawa.
kekekke!
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

iyo la tuh.
=P

Wawa_Nadwa said...

haya_yaya :

erk.
yeke kak.
takpenah tgk pon tv buat akuarium.
=P

yela.
tak tahan lame.

ChiLaBaey's said...

Iye Wawa_Nadwa....
Saya bukan tak tipu....!!!
Nanti saya buat entry untuk Wawa.... gambar TV yang saya cadang nak bagi.... Ada gambar rumah dan pokok2 berwana oren lagi... channel apa entah astro vanavil kot... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998