Tuesday, May 12, 2009

TAG - Zaman hingusan..

Tag ni aku dh dapat lame dh.. tadi tgk kat draf ade plak tag yg tak settle. Sorry la erk, lupe la nak buat. Hiks!

Tagged by Honeysour & Kojah

CERITA ZAMAN KECIL ANDA
  • SILA PAMERKAN GAMBAR ANDA KETIKA KECIL (MAXIMUM GAMBAR ADALAH 5 KEPING)
-7 bulan- -1 tahun-
-2 tahun-
  • SILA PERIHALKAN GAMBAR TERSEBUT (CTH: TIKA@SEWAKTU BILA, DIMANA, OR ETC)
Gambar semua diatas ni amek kat umah nenek aku sebab mase kecik2 nenek aku yg jaga so byk gambo disana. Maklum la cucu sulung/kesayangan lagi kan. Hiks!

Lagi-lagi aku ni anak sulung, mama ngan abah pon masih muda, dengan kerja lagi, anak lagi so lebih baik nenek aku yang jaga. Mama dengan abah kawen muda, sekarang ni anak dah besar2 tapi dorang tetap nampak muda.

Mase kecik aku mmg menjadi perhatian pakcik dan makcik. Memang manje gilerrrrr, takde sape buleh sentuh or bagi menangis k. heee..
  • TIKA INI ANDA MERUPAKAN ANAK YANG KEBERAPA DALAM KELUARGA
Aku anak sulung dari 4 adik beradik (2 perempuan, 2 lelaki).
  • PERIHALKAN TINGKAHLAKU/TABIAT/PE'EL,PERANGAI ANDA WAKTU ITU
Dulu mase kecik-kecik aku ni kuat menangis, tu ape yg aku dengar la, mama yang cite. Hehhe! Sebab tu sampai besar pon suke nangis jgk. Disebabkan mak kpd abah yang jaga aku, kalau balik kampung mama mesti nangis nak balikkk, ashik tunjuk pintuuu je. =P

Aku juga suke bergambo mase kecik dlu. Mane tak nye, atuk, pakcik2, makcik2 rajin amek gambo aku. Siap ajak posing lagi k. Sekarang ni byk gambo2 aku mase kecik kat umah sane. Umah sendiri tak byk.

Gambo dengan mama baju hijau tu, mase tu aku jatuh keretapi. Nampak sgt lasakk kan, lari sane lari sini. Tgk2 bwh keretapi. hehe. Entry tu aku penah buat dulu so kalau korang nak baca balik klik sini je eyh..>> Zaman Kanak-kanak ku
  • KONGSIKAN BERSAMA TAG INI KEPADA RAKAN ANDA (MAXIMUM 15 ORG)
Gileeeeerrr. Byk gile aku nak TAG org. Taknak TAG sape2. Kalau nak buat, amek je la eyh. Maceh!

29 comments:

ChiLaBaey's said...

Wah... Wawa... Gambar yang saya minat, pakai spek lebih besar dari kepalanye.... naik tertutup muka... hehehe..... :)

ChiLaBaey's said...

Wawa...!! Nape masa kecik pipi tak tembam, bila dah besar pulak baru nak tembam.... hehehe... nape ye?

neezareef said...

tade yg npk cam wawa pn..lain beno kecik ngn beso

*ayu* said...

allah! akak lupa nak wat tag ni... ko la ni wawa.. ingat kan akak wat per..
huhuhuhu...

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

hahhaa.
spek org dewasa mau tak lebih beso dr kepala.
hiks!

mase kecik kurang zat.
dh beso terlebih zat kot.
=P

Wawa_Nadwa said...

neezareef:

erk.
lain ye kak.
biase la tuh.
kecik comot, besar dh comel skit.
kekekke!
=P

Wawa_Nadwa said...

*ayu* :

akk kena jgk eyh.
buat jgn tak buat tau.
kekekekke!~

khaLifah feDi said...

almk...tag ni pn kf dpt dr cik kojah..emm blm sempat mahu wat...!!!

khaLifah feDi said...

op3...wawa gambar yg menongkat dagu yg xthn tue..feh posing boleh thn ekk!!!

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi :

owh kf dpt jgk eyh.
sila buat ek.
nk tgk jgk.
=P

posing tu sume makcik2 yg ajoo..

Diana-k said...

alang2 ko dah buat tag..


pat buat tag kat blog aku..
wakkakakaka

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alahai...comey nyer dier...
kuat nangeh eh....
hehehe

(^_^)

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣

Me, Mrs Taj said...

lawak tul nmpk gambo pakai spec hitam tuh

Y u Z z 9071 said...

huhu...

ada simpan tu...leh buat gambar kad kawen nanti gambar budak comel tu..

wahhh nak kawen dah ke? hiks

Wawa_Nadwa said...

Diana-k :

tag itu wawa dh buat.
sekian, terima kasih.
hiks!

=P

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

yela kot kak.
hiks!
nangis ngade2.
=P

Wawa_Nadwa said...

Me, Mrs Taj :

hahahha!
dorang yg bg pkai tuh.
=P

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071 :

nak kawen ke?
hehhehe!
ade la simpanan lagik.
buat kenangan.
=P

eRRuL "BuLaNsYnDrOM" said...

gambar no 2 : ish.. ni msti tgk mgamuk tak dapat lolipop kan?

AyAres151 said...

tecik2 dah posing sakan naaa...

LifeSaver said...

comel :)

★ Nu♥ℜul ★ said...

cute r sys mse sys kecik2 ..

Rashid said...

eee cute.. rasa nak dukung jer. hehe.

Wawa_Nadwa said...

eRRuL "BuLaNsYnDrOM" :

tu nangis sbb dh penat posing.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

AyAres151 :

tgk sape yg ajoo.
=P

Wawa_Nadwa said...

LifeSaver :

ye maceh!
sume org ckp cm tuh.
hhehehhe!

Wawa_Nadwa said...

★ Nu♥ℜul ★ :

ye kakak yg kt atas pon ckp cm tuh.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

rase nk dukung??
nak timang2 kan..
alahai comel nye.
=P

Shahrul Azry said...

kecik dah photogenik :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998