Tuesday, May 26, 2009

TAG - Ini purse sayeeee..

Aiseyyyy... guwe segan la weyh nak tunjuk purse aku. Hehehe! Dulu pon dua tiga org blogger ade soh aku buat tapi memandangkan purse aku yg amat bur0k, malu utk ditonton kepada umum, so aku wat2 tak nampak je tag tuh. hahhahaha! Kali ni si adik manis bak heroin korea plak tag aku. Tak sampai hati la tak buat nnti kena reject plak. Opsss.. hiks!

ok2. dah settle satu. Hoiiii.. ade 2 lagi tertunggak tu.. sabo sabo buat satu2 ye dik. hiks!

Tagged by Effa

A. Snap the picture of both inner and outer of your purse :

B. Introduce your purse brand, price & where you buy :
Brand?? Louis Vuitton. Price : rm 500. beli kat UK.. hiks!
(sila la percaya ekk.. Nnti aku maj0k kang..Hehehhe)

C. Take out whatever is inside your purse : currently now.
Segala macam kad ade. Lesen tu yg matik pon masih ku simpan dlm purse. Kalau tak buat tag ni agaknye mmg aku takde selak la kad2 ni sume. hiks!


Walaupon baru dpt gaji tapi tinggal duit merah je. He he he. Tapi lega segala utang dah settle. Ni belen yang adoo. Sengkek aku bulan ni weyhh.. Camne nk shopping nih. hehehhe!

D. Tagged other 9 person :
Hurmm.. malas plak nak tag org. rasenye dh rmai yg buat kot. Kalau aku tag org pon belum tentu korang nak buat kan. Haaa.. disebabkan khalifah fedi tak pkai purse so aku nk tag dia sorang je la. hiks!

E. Comment on your friend's (who tagged you) purse.
Alamakk aihh. nak komen ape ekk.. Eeiiii cantikk nye purse awkkk.. hee.. buleh?? =P

14 comments:

Lifesaver said...

boleh la komen yg terakhir tu :)

mahal btol purse!saya percaya2..hehe

nesloais said...

lawa yek pic lesen awak tuuu..

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver:


hahhahahhaa.
maceh!
terharu nye wawa.
=P

khaLifah feDi said...

feh makwe..wet sen ade tue!!!


ehem3 byk kad? jgn kad kosong sda ea hee~ peace !!!

Shahrul Azry said...

shopping2 dan terus shopping!
itu ja yg diingati! :P

Wawa_Nadwa said...

nesloais :

owh yeke..
tu gambo 3 tahun yg lepas.
hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi :

mesti la.
nk beli gula2 nnti sennag.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry:


hahhahaha
bi0r la.
shopping bkn byk pon.
ckittt je.

e f f a said...

hahaha...ta kene reject pong~
fuiyoo mahal2...caye caye =)
ha lg satuh...last comment tuh x perlu kowtttt!!!! hahahahaha
shengal la

ChiLaBaey's said...

Alamak Wawa... sebijik sama dengan purse mak saya.... :)

Wawa_Nadwa said...

e f f a :

maceh la sbb caye.
hiks!

hahhaha.
eishhh!
tu mesti kena komen.
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

same ekk.
sehati sejiwa la ngn mak awk.
besh!
=P

[yAN!e][pUTraJAya] said...

dik...
kenaper pic dalam purse kamoo tu...
di kaburkan sebelah nye

hehheheh

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

sshhhhhhh!
akk ni diam2 suda.
hhahahha!

owhh tu gambo adik wawa.
hehehe.
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998