Wednesday, May 6, 2009

Selamat Pengantin Baru - Iskandar & Azidah

Setelah ku tempuh perjalanan yang menyeramkan dan mengerunkan, akhirnya sampai jua ke destinasi. Syukur Alhamdulilah. Hiks!Selamat Pengantin Baru buat Iskandar (Don) & Azidah.
Kan kiteorg konvoi gi ke Muar tu kan, nak pegi kenduri si Don ni laa.. Jauh bebenor kenduri dia. Aku taktau nak cerita ape, korang tgk2 gambo je la ekk. Hehhehe!
Paluaan kompang.Sesi tari menari.Makan beradap.
Makan-makan.Pasangan penganti yg comel. Alahaiii.. kiutt je! =P
Korang nampak gambo yg cantik tu adalah dari kamera ihsan Incik Azman. Gambo yg agak kabur dan buruk itu adalah dari kamera aku. =P

Sekian, terima kasih.

16 comments:

Shahrul Azry said...

aik tak mau khwin?? :P

khaLifah feDi said...

emm rajen ko ekk!!


6ti lku aq kawen ko trn ea!!

momguess said...

ko abik berkat erkkk g kenduri kawin nie???

LifeSaver said...

merah u!!!hihi

neezareef said...

btl2 comel je dua2 pengantin tuh...

zamdotcom said...

hoho..selamat pengantin baru ^^


p/s: minggu dpn blk kg lg amik gambar org kawin

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry :

sape kate takmo??
=P

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi :\

baik nnti kf kawen wawa trun.
jgn lupe kasi duit tambang eh.
hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

momguess :

dtg jauh2 mesti la kena amek berkat kak.
wakakkaka!

Wawa_Nadwa said...

LifeSaver :

merah warna fav kak red nih.
hehehe!

Wawa_Nadwa said...

neezareef :

comel kan.
cam br pas abes sekolah je.
hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom :

wahh!
masyukkk..

p/s: sonok la blk kg je ek.
=P

ira82 said...

aah le dik..memang tomey je perantin nie...
chantek lo kaler merah 2..

ChiLaBaey's said...

Selamat pengantin baru wawa... opss silap.... untuk kawan wawa tulah.... i'm sorry.... :)

Wawa_Nadwa said...

ira82:

tomei kan.
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

eyh tersilap plak.
takpe2.
wish awal2.
kakkakak@

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998