Friday, May 1, 2009

Selamat Hari Pekerja

Owhhh.. nampak nye ramai yg cuti hari ini ekk.. Ade jgk yg kerja. Pada yg kerja tu "Selamat Berkerja" la yer dan pada yg bercuti mcm aku ni "Selamat Bercuti ".. Hehhehe!Kat sini aku nak kongsikan sedikit nota dari Dr. Fazilah Kamsah.

"Sesungguhnya Allah sangat mengasihi seseorang yang apabila melakukan pekerjaannya, dia melakukannya dengan cara yang paling baik" (riwayat tabrani)

- Untuk berubah menjadi baik, mesti bersedia untuk ditegur.
- "Jika dengki orang berjaya, dkita sukar untuk berjaya.."
- "Jika kita bantu ramai orang untuk berjaya, insyaAllah kita juga akan berjaya.."

3 Kategori Manusia :

Orang yang berjaya (beruntung)
Hari ini lebih baik dari semalam

Orang yang terperdaya
Hari ini sama seperti semalam

Orang yang celaka
Hari ini lebih teruk dari semalam

Berkenaan dengan entry hospital tu aku rase tak usah la diperkatakan/perbincangkan lagi kerana byk melibatkan semua pihak. Aku tak nak ade yg terasa hati dengan komen yg diberikan. Oleh itu tak perlulah menyalahkan sesiapa lagi, aku taknak blog aku ini menjadi tempat berbalahan antara blogger. Maaf sebab memulakan cerita ini kerana ini hanya luahan yg terjadi pada aku. Harap kalian paham.

"Selamat Hari Pekerja"

11 comments:

Munirah Abd said...

selamat hari pekerja wawa!!! hehehe

Munirah Abd said...

selamat hari pekerja wawa!!! hehehe

adenium said...

kite keje arinih...
seb abik ada gak org wish selamat keje..tq..tq..hehehe

Shahrul Azry said...

aduh~
tak kije lagi..
ada hari untuk jobless tak?? :P

AbdulWaheeD said...

selamat ek..
jom detink ekekekeke

nesloais said...

alaaaa autopost. mana aciiiiii...

Y u Z z 9071 said...

selamat hari pekerja jugak kat wawa

S h i n o said...

selamat hari buruh untuk aku..

:)

khaLifah feDi said...

emm..slmt bercuti...wawa..:)

op3 kamu cuti seminggu kn?

ok dh..:)

LifeSaver said...

slmt hari pekerja :)

ChiLaBaey's said...

Saya pun mohon maaf sebab terlibat juga dlm perdebatan isu tersebut.... sepatutnya tidak perlu berbalah dalam blog orang lain.... buat kerohkan keadaan je sekarang ni.... seribu maaf dipohon kepada wawa dan juga pembaca setia wawa... serta mereka yang terasa.... aduh panas2.... nak makan ubat lah.... doktor... boleh bagi saya ubat.... (cari doktor juga)... :) senyum selalu macam selalu.... maaf sekali lagi.... peace....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998