Saturday, May 16, 2009

Selamat Hari Guru

Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Guru kepada bekas cikgu2 ku di sekolah rendah, Sekolah Kebangsaan Ampang iaitu CIkgu Normah (fav cikgu ni, ajo sains), CIkgu Khairi, CIkgu Azmi, Cikgu ape lagik.. lupe daa. Hiks!

Aku penah buat entry sekolah dlu kalau nak tgk balik.. klik sini yerrrr!!Cikgu sekolah menengah plak, Sek. Men. Keb Dato Ahmad Razali :

- CIkgu Marshirah (ajo prisip akaun, lembut jee.. sejuk mata memandang)
- Cikgu Syed Ismail(wlupon aku tak minat sejarah, aku tetap suke cikgu ni sbb dia ajo bersungguh2 walaupon anak2 muridnye masing2 muke ngnt0k n bosan) hahhaa..
- Cikgu Farhana (ajo matematik, dlu tak ske matematik tapi bile cikgu ni ajo terus skee. Mase dapat result cam eyh eyh cam tak caye je. hiks!)
- CIkgu Ridhuan (ajo BM mase form 3, kelakar orgnya tapi bile dia ngam0k.. tak0ttt!!)
- Cikgu Anuar (ajo ekonomi, dia still ingat nama aku smpai sekarang. Kalau jumpe siap bg nama penuh aku lagikkk.. Cam terharuu jgk. Cikgu korang ingat ke nama korang??)

Tidak lupe kepada blogger yang bergelar cikgu, Cikgu Rashid dan Kak Azza.

Lagik sapeee erkk?? Hurmm.. Haaa lupe plakk.. Ayahngah aku, Nazarudin bin Shaari yang mengajar kat Penang sekarang..

"Selamat Hari Guru"

Ingat lagi mase sekolah dulu kalau kena rotan dengan cikgu takut nak bgtau mama abah, gerenti kena marah lagikkk. Tapi sekarang siap saman menyaman lagi. Aiihhh..

7 comments:

ku tak sempurna said...

ko pernah kena rotan ngan cikgu ke?/

uihhh... nakal sungguh budak ini..

hikkss

LifeSaver said...

cikgu..cikgu...

sayang cikgu

Shahrul Azry said...

selamat hari garu!
eh silap2
hari guru! ;)

SHIMI said...

Selamat Hari Guru pada guru2 kamu.

S h i n o said...

huih gambo...
old school sangat :)

pepun selamat hari guru..

zamdotcom said...

selamat hari guru buat cikgu-cikgu tadika, sekolah rendah dan sekolah menengah dan tak lupa kepada cikgu memandu yg tabah mengajar murid mu ini menjadi pemandu berhemah dijalan raya ^^ hehe


p/s: selamat hari guru

Farhana said...

ey!ade gamba kls kte laa.ish rendo kat koram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998