Friday, May 22, 2009

Pheewwittt!! Seksii.. slimm.. Mant0ppp!!

Pheeeewwittttt!!

Seksi tuu..
Slimm nyerrrrr.
Warna merah menyala..
Mant0pppp!!

Tak mcm dulu gem0k gedemp0l
(tendang mas0k gol).. =P
.
.
.
.

Yerrr.. Ditempat itu telah diletakkan yang baru, yang lama taktau pegi mane. Lupe nak tanye mama. Abah hanto repair kot.. hiks!

Walaupon baru aku masih belum berkesempatan menonton ape2 cite dari yang baru ni. Rasenye dah 4 hari kot org shengheng tu hanto tapii takde peluang nak tgk. Remote dpt kat adik je, tgk cite katun. Dapat plak remote kat abah, tgk sukan. Dapat kat mama, channel ape ntah. hehhehe! Sabooo je laa.. =P"kak, repair tv lama tu boh la dlm bilik.."
Hahh?? takmo la.. Besooo gabakk.. Dah la bilik kecik. Hee!

27 comments:

ZaHiRaH said...

Ingatkan aweks mane..rupenye tv.ngee

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

wah duta LG...LG Starz nih! :p

Anonymous said...

mmg mantoppppppppppp
lahhhhh!!!!
mintak2 berjangkit lah penyakit tv rosak ni kat akk pulak iyooo
boleh mintak beli yg baru!!!!
hohohoho
-momguess-

neezareef said...

x gantung kt dinding ke wa

ChiLaBaey's said...

Wahhh... itu sudah bagus... dah ada balik TV kat atas kabinet tu... Kalau tak silap2, frame gambar wawa je yang duduk atas tu.... Saya baru nak bagi wawa TV baru.... dah terlambat... (selamat duit den...hehehe....).... :)

ChiLaBaey's said...

Lupa lak tanya, yang slim tu, mama nye ker atau anak nye....??? Hehehe..... :p

Y u Z z 9071 said...

puas tengok wawa..

screen lebarrr

nURmALa mAZLan said...

shantek....!!!

Wawa_Nadwa said...

ZaHiRaH :

amboii..
klu aweks seksi laju je ko ye dik.
hehehehhe!

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

haha.
xado makno nye aih.
=P

Lifesaver said...

peeewiiiittt~

nak pinjam tv baru *sambil layang2 bulu mata* haha

Wawa_Nadwa said...

-momguess- :

waaaa..
akk dh sebut rosak tu..
esok lusa tulat mesti rosak.
dpt la beli tv yang baru.
hehehe
=P

Wawa_Nadwa said...

neezareef :

tak gantung la kak.
letak je atas kabinet ni.
abes cite.
buleh ubah2.
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

erk.
alaaaaa..
cepat plak beli tv.
klu tak dh dpt free dh.
kekekkee!

opcoz anak nye yg slim.
wakakkak.
=P

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071 :

puas la tgk kak.
terang ckit.
=P

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan:

wawa ke tv..??
hiks!
maceh!
=P

SULTANdiblogBETA said...

klu lkat kt siling pn ok gak tu..
leh tgk tv smbil baring..sume tgk k'atas je..

erm..tlg pk kan cdgn beta itu ye..

nesloais said...

uiyo..
ni ke scarlet LG tuuu.. yg ni buleh tempek kat dinding ke cik wawa...

nak satuuuuu...

Shahrul Azry said...

akhirnya doa dimakbulkan! ;)

Railey said...

Wah... Scarlet,... Damn...memang best

ku tak sempurna said...

peeewwiiitt.. peeewwwwiiittt...

mmg aku jeles..

jelesnyaaaaaaaaa....

Wawa_Nadwa said...

SULTANdiblogBETA:

bgus gak idea tu.
tak penah dibuat org pon.
nnti ko cube buat dlu ek.
=P

Wawa_Nadwa said...

nesloais :

ni tak bleh tempek kt dinding la.
ni b0h je atas kabinet tuh.
=P

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry :

syukur alhamdulilah.
=)

Wawa_Nadwa said...

Railey :

xde la best sgt.
=P

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna :

alaa.
nk jeles ape nye.
bkn ke tv ko lagi beso dari yg ni.
eleleleh.
=P

Mama Azlina said...

ingatkan adik nak cerita pasal awek seksi..rupanya pasal slim tv..buat suspen aje...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998