Tuesday, May 26, 2009

Peperiksaan perkhidmatan..

Owh jgn ingat budak2 sekolah je yang amek peperiksaan erk. Aku juga akan menduduki peperiksaan perkhidmatan 27hb sehingga 29hb ni. Harap-harap aku lulus, takde la nak amek 2, 3 kali. Bile sah jawatan nnti, baru legaaaa ckit.. =)Huii.. Korang ingat aku nak baca buku?? Buku yang ado pun tak diselaknye. Buku ni pinjam akk kt opis ni je, ni buku lama, kalau nak buku baru kena la beli sendiri. hiks!

Nasibb la buleh bawak buku, kalau tak dapek la nak jawab ni. Jgn ingat bwk buku ni buleh lulus. Ko nak carik selai2 jawapan dalam buku tebal ni mau nye berjam-jam.
lallalalla!
Doakan kan aku berjaya eyh.
(+_+)

14 comments:

Dakjaat™ said...

aku malas nak bace buku nie.. huwaaaa!!

Lifesaver said...

pnjam buku leh?nak gi induksi..

eRRuL "BuLaNsYnDrOM" said...

gud luck weh!

*ayu* said...

best of luck wawa!~!!!!

Shahrul Azry said...

goat luck! :P
ala senang ja 2
relax2 sudah ;)

Wawa_Nadwa said...

Dakjaat™ :

aku pon same.
hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver:

nk gi induksi takyah baca buku pon.
hehehhe.
=P

Wawa_Nadwa said...

eRRuL "BuLaNsYnDrOM" :

thanks!
=P

Wawa_Nadwa said...

*ayu*:

maceh kak.
doakan wawa ye.
=P

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry :

kuang asam tau dia ni.
ape2 pon maceh la ek
=P

Me, Mrs Taj said...

good luck wawa...jgn lupe kasik jari2 tu rehat yg secukupnya kang lenguh nk menulis karangan..hehhehe

soklan kacang je...pejam mata leh jawab!! wawawawawawawaaaa

Wawa_Nadwa said...

Me, Mrs Taj :

maceh!
hehheee.
lenguh la tgn nnti dok menulis.
salu taip je ni dh cam tak reti je nk menulis.
hahahha!

khaLifah feDi said...

emm jgn luper bawak buah dadu ok..jgn buah tembikai plak hee~


* gud luck makwe..~~~

ChiLaBaey's said...

Saya doakan awak selamat menjalani peperiksaan dengan lancar... buleh naik pangkat nanti.... jangan makan kepala ikan bilis (nasi lemak) nanti jadi pelupa, susah nak jawab soalan...... Selamat semuanya nanti ye.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998