Friday, May 15, 2009

Kasi WARNING!!

Aku tak suke sebenarnya pegang kamera kalau jalan mane-mane, malasss. Kalau kat tangan aku, mmg takde la nak kuarkan simpan je dalam beg beso aku tuh. So daripada simpan baik aku kasi adik perempuan aku pegang. Aku pun sudah tentu buleh posing sakan kan. hiks!

Tapi yang paling aku HANGINNnnnn, dia ni ske snap gambo merepek2. Ntah ape2 la haii dia amek nyerr.. Bile aku tgk balik gambo2 tu sume byk gambo dari belakang, muke nye takrakk tak nampak pon yang nampak pun hanyalah muntut2 ajooo. cisss!!
Tingin la plak mkn McFlurry Oreo.. Dapp nyerr!!Lassttttt sekali kena
warning!! hahahhaha.
"Ko amek lagi gambo muntut aku siap ko, aku kejar satu melaka.. ohohohohooh!"
Mama, abah, adik sume jalan kat belakang, gelakk je. Korang tau la aku jalan laju kan so jalan mesti kt depan, yang lain ikutttt je dari belakang. Heee.. Jahatt tauuu..

23 comments:

ku tak sempurna said...

muehehehehe...

jgn la marah kak long oi..
tu tandanya adik ko memuji muntut ko..

muehehehehe..

syabas dik.. syabas... :P

ChiLaBaey's said...

Hai Wawa_Nadwa.... Itu skill dia tangkap gambar.... Skil muntut namanya... skill tu untuk tak nampak buncit... kalau dari belakang... Hehehe.... saje gurau.... Jangan marah... :)

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna :

a'ah la.
dia jels muntut aii comey.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

hehehe.
takde makne nye.
ade ke patut ape gambo camgitu.
owh tak sangka byk skill ghupenya.
awk pun amek gitu eyh.
jeng jeng jeng.

LifeSaver said...

hehehe...suka2!

Wawa_Nadwa said...

LifeSaver :

eyh eyh.
ske plak dia.
hee.
=P

ChiLaBaey's said...

Skill saya pada part lain... Tak main muntut2 ni... Hahaha... nak saya tangkapkan gambar Wawa...???

Nasib baik zaman IT, pakai memory card.... kalau zaman pakai filem, mahu kena lempang budak yang tangkap tu.... hehee....

Satu lagi, kalau kita tangkap gambar org lain, sempurna je gambar... kalau suruh orang lain pulak tangkap, macam2 rupa kita dapat... yang kaki tak cukuplah, sengetlah, mata tertutuplah... macam2... sebab tu photographer tak banyak gambar.... :)

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

owh skill lain eyh.
klu dh photographer yg amek gambo wawa mesti la nmpk perfectooo.
=P

hahhaa.
mmg dh bertanda tangan kt pipi tuh.

Y u Z z 9071 said...

haha...

kena bagi upah sket baru dia ambik bebetul kot..


mcflurry oreo....aiii ni yg nak g beli ni

ChiLaBaey's said...

Nasib baik bertanda tapak tangan.... silap2 tanda buku lima pun boleh jadi.... :p

Adui bilalah jigsaw puzzle Wawa ni saya nak siapkan ni.... pening2.... :(

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071 :

amboii.
nk upah saje.
hehe.

dh banje mkn tu ckup loh.
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

hee.
tu tak sangup la nk buat.
=P

alo shian nye.
takpe la takyah la siapkan.
sian je dgr.

Shahrul Azry said...

uh malu la..tak mau tgk pic 2 :P

neezareef said...

gelak je
tp btl la plak ha semua background je..hehehe

*ayu* said...

gamba last adalah terbaik!!! hadoih! sakit perut akak gelak dik!!!

faqiha said...

hehe nakal nye :)

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry:

takyah tgk.
=P

Wawa_Nadwa said...

neezareef :

tautak pe.
rs mau luku je pala dia.
=P

Wawa_Nadwa said...

*ayu* :

amboiii kak oi.
gelak sakan la naa.
=P

Wawa_Nadwa said...

faqiha:

adik sape la tuh kan.
=P

kojah said...

gmbr last tuh kasik warning ka??huhu

zamdotcom said...

oho..
berbakat besar adik mu itu menjadi paparazi ^^


p/s: suka amik gambar candid

Anonymous said...

mengapa tidak:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998