Thursday, May 7, 2009

Jalan2 ke melaka carik gadooo..

Perghhh! Tajuk tak agak2. Hahhahahha!
balik je dari kenduri singgah la ke melaka, saje jalan2 carik pasal kan. Hehe. Mak datokkk jem ya amattttt.. Dorang ni kan time aku datang plak jem, cube la korang dok umah je bagi org KL ni jalan2 melaka plak. Hee buleh gitu?? =P

Kan kiteorg konvoi 3 bijik kete, pastu sorng ke hulu, sorang ke hilir. Jem nyer psl abes sume sesat kebarat.. Tapiii walaupun sesat tp dapat la jumpe gak. Ala sesat pon pusing2 situ gak..

Tempat perjumpaan di sini, kat kapal besooo nih..Kepenatan. Lantok la org lalu lalang pon, duduk la melepek kt situ tunggu sume sampai.. Mula cam malas je nak naik kapal ni tapi alang2 dh sampai tak naik cam rugi la plak. Lagipon bayo 3 hengget je.Pose tak buleh blaaaaaaaaaaaa.. =PCube teka yg mane satu kapten. Kekkeke!~
Tgk masing2 cam bosan je. Hahhaha. Seram aku tgk patung belakang tu tapi nak gak amek kt situ. =PAmek dari depan cam aku duduk kt ape je kan. Tak nampak ghupe meriam tuh. hiks!
Bosan?? Hiks!
Menanti kawan2 yg lain abes melawat kawasan. AKu kuar tgk si Wan ni dok tercanguk kt tangga ni. Alahaii cam kesian nyee.. Nak je aku ckp "Dik, sesat ke?? Mane mak??" kekkeke! =P
Eye On Malaysia ni takde la nak naik kan. Kat KL dulu tak rase naik tak kose aku nak naik lagik. Bagi la peluang org lain plak.
Menara Taming Sari pon tak nak. Dh aar aku ni gayat tempat tinggi, tak psl2 aku pengsan nnti. Ko ingat budak2 tu nak angkat aku. Mau kena tinggal. Hahhaha!
Lawat jgk Muziam Tentera Laut DiRaja Malaysia.
Abg tu cam terkejut je tertibe ade flash depan mata. Hahhaha! Ampun bang.. =P
Ingat lagi mase aku pengakap sekolah dlu ade la belajar ikatan ni. Tapi takde la banyak gini.
Lastttttttt.. kapal ni.. tapi tak naik pon. Alaa mesti takde pape punye.
Aku ni sejarah2 ni agak lemb skit. Mase sekolah tak minat sejarah, aku lebih prefer nombor aku minat matematik. =P
Dah la tu ekk.. nak upload gambo slow plak tenet ni. Lain kali je la eyh..
Mase naik kapal besoo tu, kaunter tu bagi la plastik sorang satu. Aku pon heran la pahal bagi plastik plak kan. Dorang kate tuk muntah mane tau gayat nnti kt atas nu. Wakakkaka. Ghupenya tuk letak kasut sbb mase nk masuk dalam kapal tu kena bukak kasut laaaa. Aiyakkkk.. =P

16 comments:

LifeSaver said...

jalan sakan!

khaLifah feDi said...

hahaha.............:0

pi make ade mkn asam pedas?
soklan serabai..sila abaikn...






>>>>uiks mlm td mimpi qm lagi!!!

emm..knp ekk!!!
jwbx2

momguess said...

wawa...
ni lepas kenduri kat muar kan...
wahhhh!!!!
sempat ko nyalin baju suar bagai kan
tapi tangg tudung tu maintannnnn gitu
yg sama yer!!!!
lariksssssss

nURmALa mAZLan said...

wakakakaka
utk muntah pulak

Wawa_Nadwa said...

LifeSaver :

bkn salu.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:

tak mkn asam pedas pon.
tak sempat.
lgpon mesti jem aduihh malassss..

Wawa_Nadwa said...

momguess:

ala akk ni perasan aje.
hehehe!

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan:

mane la tau.
pes time la kak.
kakakkaka!

denaihati said...

tengok gambar-gambar menarik ni ..jadi tergoda pulak aku nak pegi melaka....lama beno dah tak pegi

★ Nu♥ℜul ★ said...

happy jeh muke semua

yer laa kte g jejalan

msti epy kan

hek2 ..

Shahrul Azry said...

rjin g kenduri khwin..
nnt khwin jgn lupa anta kad :P

Rashid said...

uiskk tak abis abis bergambar wawa ni.. hehe.

wawa.. cantik gaya tu..

Wawa_Nadwa said...

denaihati:

pegi la melawat tempat bersejarah.
=P

Wawa_Nadwa said...

★ Nu♥ℜul ★:

klu bab jalan sume happy dik.
=P

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry:

ok.
insyaAllah.
jgn lupe bg alamat ye.
hahhaa!

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

hehheee.
gambo tu buleh wat kenangan cikgu.
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998