Friday, May 8, 2009

Candid Camera..

Ade orang kalau fotogenik, amek la secara candid, amek la camno sekali pon gambo tu tetap nampak cantik dan nampak semulajadi je kan kan kan.. Aku tak kate aku eyh.. Kate orgggggg lainnn, jelesss nyerrr.. Korang jgn salah anggap ekk. hahhahha!
Aku cam suke je gambo niiiiii.. Cam paparazi amek gambo artis, amek pon sorok2 kan. Kekkekeke!Gambo ni cam hawauuuu je taw.. Hehheheh!
Muke terkejut tertibe je org dtg amek gambooo.. Lenkali nak amek gambo tu bgtau la kan, buleh senyum cantik2.. hiks! =P
Gambo ni plak.. Muke aku cam garanggggg gilerrrrrr.. Takut plak aku tgk. Takut ngn muke sndrik.. Hahahhaha!
Gambo yang cantik2 ini dari kamera Encik Azman.
Kamera tu kalau aku dah beli sendiri ntah bape tahun gaji aku ntah. Hahhahaha!
Terima kasih utk gambo free yg cantik2 ini yer.. =P

13 comments:

AbdulWaheeD said...

amik gambo candid ler best wei ekekeke

LifeSaver said...

uissshh!mcm selebriti hollywood plak..

nURmALa mAZLan said...

aha..betul2 org cantik amik gambar cam ner pon mesti cantik punya

Y u Z z 9071 said...

mmg wawa sweet dan cantik..

ikhlas puji ni taw

Rashid said...

Nampak real.. cantik gitu. Muka berminyakpun nampak cantik..

Wawa_Nadwa said...

AbdulWaheeD :

tak ske aar.
muke tak buleh blaaa..
hehhee!

Wawa_Nadwa said...

LifeSaver:

tu la .
terasa jgk cm tuh.
kkekekkeke!

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan:

btoi3!!
=P

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071 :

maceh!
ssh2 je akk ni.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

Rashid:

muke mmg senang berminyak.
nk buat masak pon buleh.
hiks!

ChiLaBaey's said...

Hai wawa.... Saya suka gambar paling bawah... riak muka yang menyimpan sesuatu.... bukan control cun.... :)

AbdulWaheeD said...

kena laa suke awak..
bru laa nmpak natural hekhek

nesloais said...

pic wawa yg last tu.. serba itam.. manyak lawa ooooo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998