Friday, May 8, 2009

Buatmu IBU..

"SELAMAT HARI IBU"

kepada semua IBU-IBU terutama sekali khas utk MAMA..
"Mama, Kakak sayang mama sgt2.."
Muahkkk.. Muahkk.. Muuuahhkkk!!!~

(+_+)



6 comments:

LifeSaver said...

slmt hari ibu jg~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

selamat hari ibu jugak kat wawa yang bakal jadi seorang ibu...ehem-ehem ;)

ChiLaBaey's said...

Selamat hari ibu.... kirim salam pada mak Wawa... suruh dia jaga wawa seadanya... walaupun dah besar panjang... kalau nakal2 suruh mak wawa sbat dgn rotan.... hehehe.... :) senyum selalu macam selalu...

Wawa_Nadwa... hadiah awak dah sampai dah... terima kasih banyak2... nanti nak lagi.... ada dalam entry saya sekarang ni.... TQ sekali lagi....

SULTANdiblogBETA said...

td ibunda ku kol pastu perli2 beta kata "hai..xigt k arini ari ape?"

adus...sbnrnya beta da post present da kt bliau ari jmaat tp mlgnya...jeng3..sabtu wesak plak so present tu smpi lwat le..posmen cti ma..

niat nk bg surprise last2 beta yg kna surprise..aduiyai..

hepi mothers day!!!!!!!!

SiS-lin said...

hepi mother's day to wawa mum...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

lagu kumpulan aeman nih sedeh...
akak kalau drive....
kekadang pasang lagu ni...
leh nangeh dalam kete...

hadoi......

=(

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998