Monday, May 4, 2009

Bermula hari yang di nanti..

Hari ahad adalah hari kami berseminar, dari pagiii sampai la ke malam. Bile tgk aturcara dan penceramah yg diundang, aku tak sabar nak dgr ceramah dr Dato' Dr. Mohd Fazilah Kamsah sbb aku tau dia seorang penceramah yg dikenali. Aku rase ade penceramah yg diundang buat ngantok kecuali Dr. Fazilah Kamsah sbb penyampaian dia sgt HEBAT dan bertenaga. Byk juga unsur agak lucah so kena la open minded ckittt.. Mungkin bagi yg dah kawin akan tersipu malu.. hahhahah! Aku hanye gelak je.. hee.. =P

Antara nota yg diberikan pada peserta. Tak sia-sia la pegi seminar ni sbb byk yg kita tau dan penceramah semua adalah berpelajaran dan berpengalaman.
Bile Dr. Fazilah kamsah ni bercerita, semua cam seronok je dengar. Ade penceramah lain plak duduk je dari mula smpai habis, membosankan BERNANAH telinga dengar.Hehe!

Dr. Fazilah ni jgk dah menkaji byk benda, dia tau berkenaan riak wajah kite, tarikh lahir, tulisan dan sebagainya. Ade satu mende dia tgk, kalau jari terlunjuk kita lebih panjang dari jari manis ini bermakna kite ni "keras" dan sebaliknya phm2 je ekk. =P
Ramai jgk peserta yg hadir seminar ni antaranya dari staf IPTA, IPTS, Jabatan kementerian, staf hospital dan dari brunei pon ade. Lebih kurang 250 org peserta, termasuk la ade seorang blogger jgk dtg kak neezareef. Dia nampak aku tapi tak tegur pon. Aku ni nk cam org mmg susah la, maklumla rabun. Hahhaha!
Kalau ade penceramah yg membosankan, aku akan minum air sebanyak mungkin. Sebab-sebabnya nnti leh pegi toilet. Wakakkakak!~
Lukisan ni di ukis oleh kak nurul. Nampak sgt bosan kan.. =P
Aku sempat mintak kak nurul kad bilik lagi, kate nk tido kejap. hahhaa. buleh gituuu.. Tapi koo ingat kak nurul nak kasi sbb dia pon ngantok jgk.. Nk pegi dua2 kang org perasan plak. hiks!Kira hari ahad tuu dengar la ceramah ajeee laaa.. Yg kak nurul ni pala dh ingat laki, ingat anak, aku plak ingat bantaii busyukkk kt umah je la kan, nak ingat laki takde laki, nk ingat anak, nan adooo. Anak tekak ade aar.. ekekeke..!~Lega akhirnya berakhir juga seminar ni. Byk yg aku pelajari bile menghadiri seminar ni, harap2 aku buleh jadi pekerja yg cemerlang, gemilang dan terbilang.. =)

14 comments:

neezareef said...

ha...sempat siapkan scatch tuuu....huhu...

akak duk selang sebaris je dpn wawa tu...

siyes segan akak nk tegor wawa..

takots kening wawa..heh heh heh

Y u Z z 9071 said...

oo petua kursus ye..minum air banyak2 pastu asyik ke bilik air..

okeh akak nak praktis jugak aaar..hehe

cantik la kulit muka korang...halus mulus...nampaknya

LifeSaver said...

selamat menjadi pekerja cemerlang~

nURmALa mAZLan said...

ye..
akak pun suka kalau Dr Fazilah kamsah ni bg ceramah motivasi.. x bosan dan terkesan kan??

khaLifah feDi said...

wah best arr ade dr.fazdilah kamsah tue..


psst..ye ker ingt kat bantal buchuk aje..hik3..lalala

Maswani said...

bestnya berseminarkan..gud luck in future..

Rashid said...

Diumumkan.. pekerja cemerlang tahun ini jatuh kepada WAWA.. dipersilakan cik wawa untuk berikan ucapan ..

hehe..

Wawa_Nadwa said...

neezareef :

ala..
abaikan je kening tu kak.
hahahhaha!
=P

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071 :

wakakaka.
baik ikut kak.
jgn smpai tertido dlm toilet sudaaa.
hehehe!
=P

Wawa_Nadwa said...

LifeSaver :

owh time kasih.
=P

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan :

yup.
tak bosan dan seronok sgt.
=P

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:

dan teringat kan seseorang jgk.
hehehhehe.
shhhhh!!
=P

Wawa_Nadwa said...

Maswani :

best.
best la sgt.
=P

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

hehhehehhehee.
amboii..
baik nye perli kite ek.

Amin!!
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998