Wednesday, May 20, 2009

AWAS!!

Awas!!
kepada kamu, kamu, kamu dan kamu!!
Jgn sesekali masuk ke dalam blog ni hanya utk menyakiti hati tuan blog ini ye.
Setakat mau masuk meninggalkan jejak yg tak elok, lebih baik jgn tinggalkan ape2 jejak jikalau anda tidak suka. Anda dtg dengan cara baik, diharap dapat keluar dengan cara baik juga. Sekian, terima kasih.Khidmat nasihat dari Misswawa/Wawa_nadwa.. =)


10 comments:

ku tak sempurna said...

aiiyyyooo..

ko bagi amaran kat aku ke??

huhuhuhu... tak, kan??
aku tak sakitkan hati ko kan??

sorry ko tersakit hati..


huhuhuhu

nURmALa mAZLan said...

aduh!!!! siapakah yg tinggalkan jejak tak elok tu.. x baik tau

ChiLaBaey's said...

Haaa.... kan Wawa dh marah... tulah sesiapa jgn kacau budak ni... nanti dia naik hangin.... siap buat entry khas lagi....

Dah Wawa... jgn marah2 nanti cepat tualah.... Entry Wawa saya dah buat, so lawat blog saya.... Terima kasih sekali lagi... :)

Senyum selalu macam selalu....

[yAN!e][pUTraJAya] said...

akak lom masuk...kamoo dah halau.....?

uwaaaaaaaaaaaaaa....hantar akak balik umah mak ayah akak skang gak...majuk nih....hehhehe

(^_^)

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣

e f f a said...

wowo watch out ur footstep..huhu amaran sguh mndalam neyh...

*ayu* said...

simbah asid ! baru dia tau!

kojah said...

mcm2 org nie kan...syuh2!!

Lifesaver said...

ada org sakit ati ke?

khaLifah feDi said...

emm ni mesti dtg bln ni koT!!!


op3 jgn marah 6ti naek darah tue makwe!!!

eh wawa ade sumtik rong ker? oh relax2 cool2 ok..sape bikin hatimu panas nie..jum meh kf banje kfc hi2..

peace.senyum ok!!!

zamdotcom said...

ermm wawa..
bukan sy kan?? kan??


p/s: takut jika terguris perasaan orang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998