Thursday, May 14, 2009

Aku nak kawen bulan 6..??

Aku ade borak ngan budak opis aku ni, aku gelarkan dia Mr Z la ekk. Borak punya borak. Sekali dia bukak cite yang ade org tanye psl aku, senang cite minat laaa. Maluu nyerr.. hiks! Pastu kan sedap2 taik gigi si Mr Z tu je ckp.. "eyh.. takleh laa. Aku dengar wawa dah nak kawen bulan 6 ni.."

woiiii..!!

wakakakkaka!
Lawak btoii tau..
bile mase plak aku nak kawen niii..
Ko ni Z jgn nak mandaiiii2 eyh..
tertibe je aku berdebar-debar. ish!

Mr Z siap ckp lagi..
"Ala waaa.. benda yg baik wat ape nak sorok.."

Mane ko tau ni..
"Ade la org bgtau. dorang soh tunggu je kad jemputan dari ko.. Aku tak tipu aar, selalu mmg aku gurau tapi cite ni mmg seyes.. "
Aiyakk..

Mane ko dengar cite niiii.. Tak baik la sebarkan cerita yang tak betul ni tau. Aku tau kawin ni baik satu ibadah, tapi kalau cerita tu tak betul tu dah kira FITNAH tau.. haa haa taktau.. =P

Ni aku baru jadi blogger tau belum lagi jadi artis, korang-korang ni cerita pasal aku. Udah-udah la tu wehhh!! Saboooo... kalau betul la aku nak kawen aku kan jemput korang nyeee, aku akan bgtau semua. Jgn risauu. hehehhe! Adoiiii.. =P

Menjatuhkan saham aii je tau. hiks!

23 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

harus keluar muka depan KOSMO nih!! muahahaha!

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

huii..
tak kose akk tau.
hahaha!

ChiLaBaey's said...

Terkojut den.... ramailah nanti yang putus harapan.... tapi kalau betul apa salahnya.... Saya boleh jadi photographer nye... ye... Wawa_Nadwa.....

khaLifah feDi said...

fuh lega ..hi3..:)

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

ish.
kesitu plak dia.
masalahnye skrng tak btol so wawa nk btoikan aje.
=)

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:

hahaa.
asal lega plak.
cis!

**Yatie** said...

wawa, kata jerla betul..tapi bulan 6 tahun bila tak tahu ar...hehehe..
Besala kan mulut orang..tapi kalo betul jgn dilupa blogger2 kat sini...:-)

Wawa_Nadwa said...

**Yatie** :

kang kate btoi kang carik nahas je taw. bdk2 ni tau la kang wat malu je. hahahha!

insyaAllah tak lupe.
=P

khaLifah feDi said...

hahaha..mestilah lega makwe blm kawen kn....!!!

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi :

takde makne nye la.
hahaha!

AyAres151 said...

blogger lagi glemer dari artis lerr...

mcm kawan saya...hehehehee

LifeSaver said...

dengan sape nak kwin? jgn lupa jemput ye :)

atty's said...

salam wa..kalo betui jgn lupas jemput tau

ciK LyndaWawa igUana said...

wa...anta kad jemputan tau..hahahaha

S h i n o said...

u nak kwen time cuti sekolah eh..?
:D waaaaaaaahhh

Wawa_Nadwa said...

AyAres151 :

owh yeke.
taktau plak akan seglemer ini.
hehhehe!
=P

Wawa_Nadwa said...

LifeSaver :

dgn sape tuh yg taktau tu.
camne nak jemput klu dgn sape pon taktau sape. hahahhaa!
aiseyy!

Wawa_Nadwa said...

atty's :

insyaAllah.
=)

Wawa_Nadwa said...

ciK LyndaWawa igUana:

wokeh!
jgn lupe kasi add.
=P

Wawa_Nadwa said...

S h i n o :

tu la cuti sekolah senang ckit.
rmai yg cuti.
hahaha.
=P

Anonymous said...

hye wa..kalau betul jnagn lupa yer org sini..

Shahrul Azry said...

selamat berkhwin..akhirnya pic khwin ko akan diupload :P

zamdotcom said...

ermmm
ada tak si Z tu cakap pengantin lelakinya itu adalah saya?? keh keh keh


p/s: kalo dah sampai seru..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998