Friday, May 29, 2009

48kg!!!!!!!!!!!!!!

Aku macam tak cayeee..
betoi2 tak cayee..
ishhh!


Mesti mesin tu rosakk laa.
Ade ke aku timbang baru-baru ni berat aku dah naik.
48kg koooooo!!!!!!!!!!!!
Kalau korang perasan poll aku kt sebelah tu berat aku 45kg. Setiap bulan berat naik, gileeee koooooo..

ish..
mustahill..
tak mungkin..
hahhahahahhaha!

Tapi yela, aku pon perasan sejak dua menjak ni, selera makan aku memang menjadi-jadi. Senang hati kot. Nak kena diet ni, kalau tak mau tak muat kebaya2 aku. Mau terjojol perut segala.. hiks! Mama pon penah tegur "Ish kak ni.. byk nye mkn. Lapoo erkk?? Kat opis td tak mkn ke??" Padahal kat opis aku mmg dah makan tapi balik kol 6 tu cam dh kebuluq 1 hari tak mkn. Kekkekeke!

Malu aku nak berhadapan dengan org ramai kalau camgini. hiks!Tutup muke tu sebab malu makan dalam kuali. Lallalala! =P

30 comments:

Ceera said...

diet wehhhh.. diet..

SiS-lin said...

hahahaha...wawa sama cam sis,mula2 tu malu mkn dlm kuali..
jgn2 dok mkn dlm kuali le berat naik tu kot..hahahahah

zamdotcom said...

ya..
kadang2 mesin timbang rosak wawa.. ^^ hehe


p/s: berat dh turun 7kg..huhu

ikiqzana said...

bagus2 badan wawa dah naik. mkn je selagi bole mkn.
zana plak nk kurus...

Cik AniS GalaxY said...

patot ler naik berat 2 wawa
kamoo mkn dlm kuali..hehe

ala wawa
kamoo ttp nampak comey

Lun said...

48 kg tu consider berat badan yg ok kahn3?

klw BMI tnjuk normal x payah la nk tahan2 lapa hehe

neezareef said...

ha tu la
sape suh mkn dlm 'kuali'

ku tak sempurna said...

hik hik hik..

tau pun malu...
48kg tu klu bg seekor kucing sgtla berat..

tp klu bg manusia, kira ringan la tu..

diet jgn tak diet..
pas ni makan 2 kuali plak eh..


hik hik hik

Lifesaver said...

erm..aloh..baru 48kg..rileks la..sy 56kg x kisah pon..hik3

faqiha said...

ahha xpe la seimbang dgn tggi :)

Wawa_Nadwa said...

Ceera :

baiklah.
mulai skrng wawa akn diet..

huk3!
lapo nye.
=P

Wawa_Nadwa said...

SiS-lin :

wawa pon malu gak,.
tp tgk org lain mkn kite buat dek je la.
hahahha!
rs nye sbb kuali ni la berat wawa naik.
=P

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom :

hurm.
betoi tu.
mesin tu rosak.

p/s: tp ni mesin manual la. =P

Wawa_Nadwa said...

ikiqzana :

tu la dlu mmg nak berat ni naik.
tp bile dh naik ssh hati la plak.
=P

Wawa_Nadwa said...

Cik AniS GalaxY:

hahahhaa.
yela cik anis sbb mkn dlm kuali ni kot.
klu tak mesti maintain kurus je.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

Lun :

hmm tu la.
nnti wawa fikirkan.
=P

Wawa_Nadwa said...

neezareef :

tu la rs nak marah je org tu sbb tak bg dlm pinggan.
=P

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna :

x berat eyh.
klu cam tuh takyah diet la.
bleh mkn berkuali-kuali nnti.
=P

Wawa_Nadwa said...

Lifesaver :

tu akk.
wawa x penah naik smpai camtuh skali tu yg pelik tuh.
=P

Wawa_Nadwa said...

faqiha :

seimbang ye dik.
=P

Lionel Azry said...

oke la 2..48 dari 78 kg :P

Wawa_Nadwa said...

Lionel Azry :

ye btoi tuh.
cis ko.
haha!

Zyma Saad said...

Salam Wawa....

Alaaaaaaaa 48kg je....bukan 84kg.
Cool sikit,Dik.
Jgn tension2 dgn number 48 tu ye.
Next month, Wawa mesti 50kg....hihihihih.
SEnyum sikit....lalalalal.

denaihati said...

rasanya mesin tu rosak....kot
aku pun nak ge timbang pulak ni!!!

Pujangga Asmara said...

Itulah.. Wawa Makan Lagi Banyak-Banyak, Kan Dah Naik Badan Tu.. Tapi Takpe.. Orang Perempuan Kuat Makan Sekalipun Diorang Terer Bab Diet-Diet Nih.. Heheh.. Mau Makan Salad Je.. Kui3.. Orang Laki Ni Susah Nak Tahan Makan.. Sebab Kena Tambah Tenaga.. So, Sebab Tu Banyak Makan.. Tapi Kalau Ada Yang Perut Buncet Tu, Itu Terlebih Makan.. Hahahah..

khaLifah feDi said...

eleh malu ea!!!

dlm hati x cukup tue hee~

Wawa_Nadwa said...

Zyma Saad :

50kg!!
owh tidakk kak.
mmg kena puase je nih.
=P

Wawa_Nadwa said...

denaihati:

yela.
mmg rosak.
dh timbang nnti jgn mer0yan plak tgk berat badan kamu ek.
heee.
=P

Wawa_Nadwa said...

denaihati:

yela.
mmg rosak.
dh timbang nnti jgn mer0yan plak tgk berat badan kamu ek.
heee.
=P

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi :

haahaa.
a'ah la tak ckup.
rase nk mkn lagi 2 kuali.
hiks!
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998