Wednesday, April 29, 2009

Tak penah cuci bilik aiyaq.. ish3!!!

Tagged by Kak ira83

TUGASAN HARIAN



1) Bila terakhir anda cuci toilet?
Rasenye tak penah cuci toilet kot sbb abah mama yg cuci. Hiks! Nak cuci je tgk dh kilat bersinar-sinar dorang cuci, nk buwek camno. Hehehhehe!

2) Pencuci apa yg anda guna?
Alaaa.. Abahhh!! pencuci ape ekk?? Adoiyaii. kan dh kantoii klu dapek soalan cam ni. Hahhaha! Korang ni mmg saje je laaaaaa..

3) Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? kenapa?
1 minggu sekali. Haaa.. yg ni aku buat yerrr. Sabtu ahad aku akan mop lantai. =P

4) Apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
Kemas bilik dan gosok baju tuk pkai keje esok nyer..

5) Apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
Telor masak kicap. Perghhhh sedappp gilossss.. Aku Sukak!! Hiks..

6) Minuman selalu anda buat waktu pagi?
Milo panas..

7) Sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?
Hurm.. Berangan dan merenung masa depan. Hehehhe!

BADAN ANDA


1) Berapakah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?
Berat ekk?? hurmm 46kg. Tinggi plak 158cm je. =P

2) Berat yg paling tinggi dalam sejarah anda?
Hurmm.. 48kg kottt.. Tak penah la lebih 50 kg.

3) Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh badan langsing?
Takde pape. Makan ikut sukee..

4) Berat yg paling rendah yg pernah anda dapat? usia anda ketika itu?.
Hurmm.. rasenye 3.3kg. Usia 1 hari.. kekekkeke!~

5) Anda pernah sertai program pelansingan?
Huittt.. Tak penah laa. Aku mmg dari dulu langsing ok. hahha! Belagak gilerrrr..

6) Apakah diet yg anda ambil untuk memiliki berat anda yg paling rendah?
Makan la banyak2.. Pastu makan sulam air.. Ajaran sesat! Heee.. Jgn ikut yer..

7) Apakah yg menyebabkan berat badan anda naik mendadak?
Kalau tak makan. Berat akan naik mendadak, oleh itu aku akan makan. makan dan makan selagi buleh makan. ahahhaha!

8) Apakah target anda untuk kurus selepas ini?
Aku akan terus makan sampai bwekkkkk!

9) Miliki gambar anda dulu dan kini?
gambo dlu byk tapi takdak scanner laa. Gambo dlu rase nye tak dapek tempek disini kerana byk tak pkai tudung, siap rambut rebonding lagii.. Harap maap!! =P

10) sila upload...?
Alaa kena upload jgk kee.. aduyaii..
Baju ni yg nmpk aku besar ek, pada hakikatnya tidak. hehe.. nak bgtau jgk. =P
Rasenye gambo ni tahun 2007
.
Cam datin tak?? hahahaha..
11) Harus menjawab TAG yg tertera nama di bawah??
Aku malas nk TAG sape2 sbb tag ni byk soalat mengarut. Heee! =P

Aku sebenarnye tak penah la gemok, mase sekolah dlu je badan agak berisi skit cume pipi je naik bagai nak gilerr tembam nyerr. Badan tetap maintain.. =P


22 comments:

Maswani said...

uiks..makin lama makin cun la cik wawa nih..hehe..

LifeSaver said...

aloh!baru semangat nak wat tag!!hihi

khaLifah feDi said...

hahaha.....wawa xyah diet2 ok..

mari wawa baNje kf sambeel tempe,kf banje wawa kfc maw? hik3


ok i'm off..

maw send mesej kat yahoo.group..

Wawa_Nadwa said...

Maswani :

ala kak.
tu gambo lame la.
hiks!
=P

Rashid said...

pssstttt!!!!!!!! suka tengok pipi wawa yang sekarang... rasa nak cubit je.. hahah!!!

nak buat camanakan wawa..janji hati suka.

Wawa_Nadwa said...

LifeSaver :

hahhahaa.
nk buwek ekk.
sila buat srkng.
wawa tag kamu.
=P

Rashid said...

pssstttt!!!!!!!! suka tengok pipi wawa yang sekarang... rasa nak cubit je.. hahah!!!

nak buat camanakan wawa..janji hati suka.

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi :

takde nye wawa nk diet.
ok takdak hal.
=P

SiS-lin said...

ye ye..cam datin la...hehehe

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

tu ntah tahun 2007 nye gambo..
hehehhe.

hati senang, mkn selera pastu badan naik ler cikgu.
=P

Wawa_Nadwa said...

SiS-lin :

hahaha.
sis sgt JUJUR.
tipu la skitttt.
kekkeke!

Y u Z z 9071 said...

bakal datin ni...

datuk oversea ke datin wawa?

chewahh

nesloais said...

cantik ler KERUSI yg awak duduk tu.. muehehee...

momguess said...

hohoho
dik, sptt nyer tag yg cuci toilet tu
ko kena cover skit
maner lahh tau kot2 ader macik2 nengok
trus reject nk buat menantu
buat hantu boleh lahhh
lariksssssssss

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071 :

owh datuk ade meeting la kak.
hahahhaha!
ceh!

Wawa_Nadwa said...

nesloais:

cisss!
cantik kerusi ghupenya.
alaaa.
awk nii..
ckp la sesuatu.
hahahhahaha!
kerusi wat ape.
=P

Wawa_Nadwa said...

momguess :

wakakakkakak!
adoi kak.
nk terkucil sy dibuat nye gelak.
adoiiii..

kite kena jujur kak.
tak buleh hipokrit.
macik2, jikalau mau ambil sy menantu sy pandai masak, pandai mengemasss, pandaiiiiiiiiiii ape ekk. hehehhe!

mencuci t0ilet sy akn serahkan kepada pihak lelaki sbb dorng lebih terer sental kak.

hiks!

=P

DatinDiaries said...

satu blog yg menarik ni....

[yAN!e][pUTraJAya] said...

ayok...cuci bilik ayaq?
he he he....
jarang buat...selalu abg kak yanie yg tolong cuci kan...kekekek

(^_^)

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣

Wawa_Nadwa said...

DatinDiaries :

thanks!
=)

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya] :

akk, dua kali lima je ngn wawa.
wakakkaka!
sib baik ade geng.
=P

ML; Mohd Loqman said...

Hotel Putra ye kak.?
Ahha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998