Wednesday, April 8, 2009

TAG - Gambo profile terbaikkk!~

Tagged by Kak Lynda

1. Letak kan gambar profile anda:2. Terangkan apa maksud gambar itu?
Tak ade ape2 maksud pon.. Cume bagi aku gambo ini adalah gambo terbaik aku, yg sesuai untuk tontonan umum. Hehhehehe!

3. Kenapa pilih atau letak gambar itu?
Hurmm.. Sebab senyuman itu ala-ala manje sikit. Renungan mata tuu bleh wat org ingat2 blog aku. Kekkekekek!

4. Tag 5 lagik blogger..
- Kak Yanie (tak penah wat satu tag pon, ni saje tag dia laghik.. hehehe)
- ZUra
- Zira
- Kak Atty's
- Adik Nurul Izati (anak kak atty)

13 comments:

khaLifah feDi said...

yup renungan sgt tajam..:)

khaLifah feDi said...

op3 tambah lagi..wawa ko cm maw m'geget'lah..aq sgt takut tgk pic .nie..muahha..

zamdotcom said...

hehe
mmg gambar profile terbaik lah wawa ^^
sepatutnya letak gambar kite berdua berlatar belakangkan menara paris tu..keh keh keh


p/s: kumpul duit nk pegi melancong lagi ^^

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi :

mau geget??
ish xde laaa.
ko mmandai2 je.
hahahhaha!

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom :

kekekkekeke!
kota paris??
alaa letak latar belakang tu KLCC pon takpe. KIte kan anak MALAYSIA.
HIKS!
=P

nURmALa mAZLan said...

cam pernah nampak je pic nih??

Nem0 o0h Nem0 said...

suka tgk gmbar ni,comell..

ChiLaBaey's said...

Memang dalam banyak pose yang Wawa_Nadwa masukkan dalam n3, gambar nilah yang menjadi pojaan hati ku.... sejuk mata memandang, senyum tak over, lighting ok, pose senget yang tak senget sangat, tak nampak sangat pegang kamera.... yang buat terpikat tu... mata dia... mata macam Nicole Kidman.... mata ala2 jahat2 sikit... opssss... jangan marah... nanti statment saya kena tukarlah pulak 'Sengeh selalu, macam selalu'....

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan :

nmpk??
kt ner ye??
=P

Wawa_Nadwa said...

Nem0 o0h Nem0 :

hiks!
maceh!
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

"mata macam Nicole Kidman.... mata ala2 jahat2 sikit... opssss... "

hehheee.
jahat kerrrr??
cis!

=P

ChiLaBaey's said...

Jahat bukan datang dari muka... tapi kalau muka manis tapi hati jahat pun tak guna juga.... susah orang lain je nanti.... Awak tak jahat kan?.... :) Anak mak kan....

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

muke je nmpk jahat.
tp hatinye sgt BAIK.
(+_+)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998