Thursday, April 2, 2009

Makan makan dan makan lagikkkk..

Mase birthday mama tuh abah ajak la kiteorg makan luar, yela takkan birthday mama, mama nk masak plak kan. Nak harapkan aku masakk.. huiii.. Bkn aku malasss yerrr cume takde mase je. Bleh terima tak alasan tuuu.. hiks!

Kali ni abah senyum sikittttt bile bergambo, itu pon aku suruh senyum sikit kalau tak muke seriussss je kan. Takut org tgk.. Hee! Adik plak senyum 0ver je taw! =PPastu muke kembali kepada asal, muke ketat je. Hehheheh!
Mase amek gambo ni abah kate, macam mama anak, aku mak plak. Sebab mama cam manje lebeyyy. Hiks!
Air yg same, sehati sejiwa taw. Apple juice tuk Mama, Abah dan Adik. Aku takde air sejuk2 ni, korang paham2 je la sbb ape. huk3!!Air barli suam for me. hiks! Seyes aku dah tak tahan kalau batuk je so kena pantang jgk. Sakit dada weyhhh batuk berterusan camni, time tu rasa insap jap.. =PChicken chop untuk adik. Sedap seyh mushroom sos ni, aku mesti la rasmi dlu sebelum adik makan. Lalallaala!~Waktu makan malam aku sepatutnya kol 6 -7 camtuh la. Mesti dah kena makan, paling lambat kol 8. Masa balik keje ptg tuh aku dah bedal nasik koooo.. Lauk ayam goreng ngn kicap pon jadik. Bagi aku tu dah palingggg sedapppp aar ketika itu. Hehhe!

Sbb tu aku order meehoon tomyam je. Tak bleh masuk nasik dah. Kang tak mkn kang abah bising plakkk.. =P
Tapi tak sedap laaa, meeho0n dia cam dawaii kerasss. Aku rase dia baru rendam kot.Mama pon join aku sekaki makan nasik ptg tadi. Lalallalaa.. Dah tak tahan weyh nak tunggu malam. So mama order Kueyteow Cantonese. Abah cam bising la jgk, nak belanje mama tapi order ini je. hahhahahha!~Abah dan dan kenyang takmo makan. Order la otak-otak kooo. Entry ni aku rasa cam malas je nak buattttt.. Huii Aku takde mo0d la harini.
Mencikkk!~

13 comments:

eRRuL AspHyxiAteD said...

makan byk.. xtakot GUMUK?

neezareef said...

ai suke kuey tiow kantonis

atty's said...

nak otak-otak..huhuhuuuh

nesloais said...

uik.. makan makan makan je.. pipi dah tembam tu hehe.. bile nak blanje ni.. leh je kalau sy dipaksa bayo.. miahahaha..

Wawa_Nadwa said...

eRRuL AspHyxiAteD:

gem0k la wanita paling tak0t skrng.
tak0t gak tp bak kate org 'rezki jgn dit0lak'

hehhehe!
=P

Wawa_Nadwa said...

neezareef :

ske gak tp cepat muakk.

Wawa_Nadwa said...

atty's :

nah!
amek je takyag bayo.
=P

Wawa_Nadwa said...

nesloais:

tu la.
mkn je kan.
aiyooo pipi dh naik 3 kiloooooo.
hahahhaa!

nk belanje ke??
best best best..
weyhhh! korang nesl0ais mau belanje..
bile??
=P

khaLifah feDi said...

emm..sowy lewat komen tenet problem lah..

apsl x der mood...batuk ag ea alolol cian emm wawa try arr ptg jgn num ais..then sblm titow mlm num air asam jaw atue ok..bye2..

*semua akn baek2 saje..:)

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:

batuk dh kurang.
tp klu sekali batuk tu sakit nye dada ni.
tak tahan l0h!

thanks tuk petua tu.
=)

khaLifah feDi said...

hik3.op3..

wawa ibu aq ckp senggugut lagi sakit dr sakit dada kn!!

hehehe..jgn marah arr aq nk taw btol ker?

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi :

hehehhee!
senggugut tu klu dtg mmg la sakit.
ssh la nk terangkan sakit camne.
ehhehehhehe!

khaLifah feDi said...

hahahha....kedapatan sudaa..


psst wawa..matamu sgt tajam aq sgt takut...arrrr larik !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998