Thursday, April 30, 2009

Invitation card from cik wanie..

Kak wanie, kak jemputan akk telah selamat sampai ditangan wawa. Cume wawa masih belum memberi jawapan HADIR atau TIDAK utk party ini. InsyaAllah dalam mase terdekat ni wawa akan bgtau akk yer. Terima kasih kerana sudi menjemput. =P
Lawoo kad. Auwww! Malat0ooppp!
Pheewittt!~
Hiks!
6 june 2009 - ok set. Dh masuk dlm schedule. Hehhee!
Malam ekk kak?? Tema biru & putih, nak kena beli baju baru ni.
Huhuhu!!

21 comments:

khaLifah feDi said...

emmm ehem3..wawa pi dgn saper? kf follow bolih..hahhaa..:)

op3..saje aje..ok!! peace!!!

*ayu* said...

jom shopping baju..jom?
:P

LifeSaver said...

amboi...ada class...birthday party...

AbdulWaheeD said...

apsal i x dpt ek eklekeke

kojah said...

mak aihhh!ciap ada invitation card tuhhh...

Shahrul Azry said...

selamat berkhwin :P

kojah said...

anda telah ditag!pasti wajib =)

eRRuL AspHyxiAteD said...

jemputan birthday ke?

Y u Z z 9071 said...

harus pegi la wawa...

bukan selalu majlis tu

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi :

wawa taktau lg mau pegi ngn sape..
masih mencari..
kekkeke!

Wawa_Nadwa said...

*ayu* :

jommmmm!
pening nk pkai ape nih.
hehehhe!

Wawa_Nadwa said...

LifeSaver :

tgk la sape.
kak wanie tuh.
hehee.
blogger glamor tu tau.
kekke!

Wawa_Nadwa said...

AbdulWaheeD :

sbb u tak rapat kot.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

kojah :

tau xpe.
bkn calang2 org ok.
=P

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry :

haha.
silap tuh.
gi belajar blk,
=P

Wawa_Nadwa said...

kojah :

ko tag org je tau kan.
hehe.
ok nnti aku wat.,
=P

Wawa_Nadwa said...

eRRuL AspHyxiAteD :

yup.
birthday party.
=P

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071 :

insyaAllah.
=P

Cik Wanie said...

wawa...

yeah yeah yeah,
kad dah sampi yer,
best nyer,
cepat g carik baju,
tue g ngn kak ayu,
dia dah mengajak dah tue,
wakakakakkakakaka...
See U There:)

AbdulWaheeD said...

alorrrrrrrr mcm 2 ek ekekek

ChiLaBaey's said...

Ohhhh.... wawa.... dapat kad jemputan lagi ye.... Bila pulak wawa nak buat kat macam tu untuk diri sendiri dan followers.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998