Friday, April 3, 2009

Bkn satu tapi duaa..

Semalam sempat kooooo gi shopping kat Times Square. Hiks!
Yelakan kasut keje yg aku pkai mmg dah agak uzur, nak beli takde masa sib baik ade orang nak bawak kan kite ni. Macehhh yerrr!~

Sampai mama dah ckp
"Shian mama tgk kasut ko kak, klu dlu tiap bln beli kasut. Ni smpai tapak dh nk tercabut pun masih pkaii yg ni..."

Korang bayangkan bagaimana ghupe kasut aku itu klu dh uzur. heee heee! Aku takde la kate aku ni takde kasut yg lain langsung tapii kasut aku sume bapak punye tinggi, dah tua ni cam tak larat nk pkai kasut tinggi sgt dah (tua ke?? huhu). Sakit weyhh kaki ni. hehhehe!

Alang-alang dah nak gi so aku beli 2 terus. Lagipun murah so aku amek je la. Lallalallala!~
Owh klu korang perasan kasut aku ni same je pesyen nye kan, skrng ni malas nak beli yg tali belakang tu dah. Senang amek yg ni, sarung je. =PAku tetap amek yg heel yerr, tapi takde tinggi sgt pon.. Kalau amek flat nmpk cam peliksss skit klu pkai kebaya or kurung. Kaler yg biase aku amek adalah hitam sbb senang match dgn mane2 baju.
Aku paling suke kasut yg ini. Jarang huh aku amek kaler gini sbb nanti cepat kotor. Aku amek yg ni pon sbb incik Lalan soh amek kaler ni kalau tak, mesti aku amek kaler hitam jgk. =PHarini aku pkai kasut hitam tuuu.. tapi aku lupe la nak geget kasut tuhhh. Skrng dah sakit loh kaki aku, udah melecet. Yela aku dah pkai takkan br nak geget kan. Ado sape2 bleh gegetkan kasut ni tuk aku? Hehhehehe!

Aku dgr2 la klu geget kasut nnti kaki tak sakit. Btoi ke ekk??

Camne nk kuar jalan2 tgharini, kaki dah sakitttttt.. =(

26 comments:

nestumrasberi said...

akak pun geget dulu baru pakai. petua tu cam mujarab jer....

nesloais said...

kena gigit kasut dulu ker.. isk khurafat tu percaya benda2 karot.. miahahhaa..

neezareef said...

wah wawa..smpai dua sklai bli

kalo akak pn x ckp marr bli satu...kekekekek

len kali gigit je trus siap2...

Shahrul Azry said...

fuh baru gaji ke??:P

Wawa_Nadwa said...

nestumrasberi:

tu la lupe plak nk geget.
ni dh melecet dah.
=P

Wawa_Nadwa said...

nesloais :

hahahhaha!
btoi laa.
klu kite geget kasut tuh dlu sblom pkai nnti kaki tak sakittt or tak melecet.
=P

klu kasut laki takyah geget kot.
bkn sakit kan.
=P

Wawa_Nadwa said...

neezareef :

hehhe.
sebab murah kak tuh beli dua.
nnti leceh nk dtg beli lagik.
alang2 tu beli je 2.
=P

lupe nk geget l0h.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry :

dh lama dh gaji..
ni baru nk g beli.
=P

adenium said...

emmm sukerrrr... tapi skang i kene avoid yang ada hill lah... :-(

[yAN!e][pUTraJAya] said...

chantek nyer kasut dier....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

E.L.L.Y.N said...

cantik la 2-2..

akak lg la pakai flats jek..dah la kemetot pakai flats lg sbb nk g beli brg terkejar sana sini lg x larat kalu pakai heels...

Ola said...

mana gmbar kasut yg da uzur itu??
hehe

Wawa_Nadwa said...

adenium :

heel ke tak same je kak.
janji cantek!

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

tgk la sape yg pilih.
hehhee.
=P

Wawa_Nadwa said...

E.L.L.Y.N :

kdng2 kena pkai flat jgk kak.
sakit la kaki nk jalan sane sini wat keje.
kt opis pkai seliper jamban je pon. hehehhe!

Wawa_Nadwa said...

Ola :

nk letak jgk ke??
ish takmo la.
maluuu.
wakakakkak!

Wawa_Nadwa said...

Ola :

nk letak jgk ke??
ish takmo la.
maluuu.
wakakakkak!

SULTANdiblogBETA said...

beta suh kuda beta gigit..
kdg2 tetelan trus..
tpaksa beli yg lain lg..
aduh..

Rashid said...

wow!!! memang bergaya..

hehe.. dari mana petua dapat tu? ishh.. tapi kalau nak gegettt juga. basuh dulu..sembur pewangi apa ke.. & pejam mata dulu k wawa... hehe

ermm nasib baik duk jauh.. kalau tak boleh dukung.. hahahh!! satu Malaysia terkejut nanti..

khaLifah feDi said...

hoh !!! geget? cm ner ekk?

Wawa_Nadwa said...

SULTANdiblogBETA :

huii.
sgt rugi kalau soh kuda yg geget.
baik kite geget sndrri.
=P

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

ala..
kasut baru takyah basuh la kot.
hehehhe!

=P

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:

geget kt kasut tu la kt ner lagi.
=P

momguess said...

akak pon geget gak sebelum pakai, tapi kalo lupe nk geget sebelum tu, lepas pkai tu pon akak geget gakk.... huwaaaaa

Wawa_Nadwa said...

momguess :

eeii.
dah pkai xde de nk geget kak.
hahahhaha!
wawa pon lilin je skrng.
=P

[ Ewan The Lagend ] said...

hahahahaha..

tul ke ar kene geget kasut?
( macam perasan ade org tegur pasal 'geget' tu kan? )
hak3..

ha, kalau aku beli but bola padang. nak di geget tang mane ea?

hu5...

___________________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998