Thursday, April 23, 2009

Ade aku kisahh??

Cam biase aku nak jaja gambo aku jap.
Mane tau korang rindu ke kt tuan blog ni kan. Wakakakkaka!~
Takyah la tegur pipi aku, aku sedar pipi aku mmg tembam. Hiks!
Tagged by Shahrul Azry

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
- mesti rmai jejaka akan cube pikat akuu.. kekkeke!

2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
- Ramai wanita akan cemburu dengan ku. =P

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
-Eiii.. takde la jadik bodo camtuh. Owh Tidakk. Tak kose aku. Baik aku soh dia terjun dlu. Wakakkaka!~

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!
-ADE AKU KISAH?? Hiks!
Kalau tak suke sila kuar dengan cara baik. Datang tak diundang, pegi tak disuruh. =)

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda. Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
-Alaaa.. takmo laa. biar aku carik sendiri.. Hee. Tapi kira aku dah susah nk jumpe lelaki yg sesuaii, kira redhoo je laa.. Mane tau pilihan keluarga itu yg TERBAIK.. =P

6. Kalau tiada lagi hari esok?
- Mungkin blog ini tak update dah.

7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
- Jerit kt telinga dia 'I HATE U!!!!!!!!!' Kekekkekek!

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
- Owh tidakkk.. Eiiiiyarkkk..

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
- Mereka pegi keje kot.. atau balik kampung.. =)

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
- Nak jumpe david beckham. Nak tgk dia puassss2.. Emcem, seksi siottttt!! Opssss.. Terlebih sudaaa..

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
- Nak bunuh sape ekk?? Org takmo, cicakk bleh?? eiiiuww gelii..

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
-Ini adalah ciptaan Tuhan. Syukur Alhamdulilah. Korang kena terima hakikat yer. Hee..

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
-Nauzubilahminzalikkk.. Jauhkan laa..

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
-Sudah tentu bersama org yg terchenta, pastu dia ckp "Will u marry me??" wahhhhh.. hahhaha berangan je lebih. hiks!

15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
- "Saya rela undur diri demi kebahagian awk" Ececceeehh!! takde korban2, aku soh buat pilihan antara "AKU atau DIA"..

16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?
- Anugerah ape ekk?? Taknak la sume tuh.. Kalau bg kete sebijik nak aar.. =P

17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
- Tak nak. Nak melayu tulennn.. Makan sambal belacannn. Hahhaha!

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
- Menangis sedih.. = (

19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
-Cemburu?? sbb ape?? takde sebab nk cemburu dengan aku.. aihhhh.. Aku bkn nye Siti Nurhaliza, bkn nye angelina jolie.. Hehheheh!

20. Mengenai orang yang tag kamu ni?
-Nama dia shahrul azry. Tak penah paham dengan entry yg dia kuorkan tiap hari kt blog dia tuh. Conpiuss aku!! Hahhaha.. Cube korang baca TAG yg dia buat, tgk jawapan dia. Hahhahaha!

21 : I'm tagging :
- Sape nk buat sila angkat keninggggg?? hahhaa.. Korang buat la ekk.. Nk bg name jgk ke?? Ok2 aku bagi sume org baru kt blog aku nih yer.. =P

- CIk Lyndawawa
- Momguess
- Abdul Waheed
- Lee Slim Shady

17 comments:

LifeSaver said...

rajin sungguh wat tag~

khaLifah feDi said...

emm aq plg suke law ko wat tag..ni wawa..haha..byk arr info ttg ko aq taw kn..

. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
- mesti rmai jejaka akan cube pikat akuu.. kekkeke!

>law yg nie kf nk suh wawa banje aq sambeel tempe,air mangga,buah pauh hik3..

Wawa_Nadwa said...

LifeSaver :

saje je.
ade gak mende nk update.
=P

kalau malas mmg buat2 tak nmpk je yg org TAG tu.
hehehe.

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi :

alaa.
setakat sambal tempe,air mangga n buah pauh ape la sgt.
buleh je kalau nak.
ckp je bape??

hahahhaha!~

ChiLaBaey's said...

Mak aiii... punya banyak soalan yang ditujukan.... macam soalan exam lah pulak sekali tengok.... Rajin wawa menjawabnya ye.... walau pun ditempat baru.... macamana dengan tempat baru... terseksa hidup ke dah semakin ok...?? :)

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

saje je.
ni pon wat lunch td.
dr dok melangg0k tu yg buat tuh.
tampat baru dh makin selesa.
cume tempat lama lagi BEST!!

=P

ChiLaBaey's said...

Tempat terhantuk jangan dikenang.... memanglah semua org akan merasainye... tapi lelama nanti ia jadi seronok balik semula... mula2 memanglah macam tu.... mungkin lebih dari selesa lepas ni... sebab belakang ada bilik pegawai lain yang buleh tengok awak ye....???

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

hrp2 la seronok kt sini.
cume tak bape selesa bilik pegawai btoi2 depan kite.
=P

ChiLaBaey's said...

Saya dah merasainye dulu..... susah rasanye nak buat kerja, walaupun kerja tu dah hari2 kita buat... yg tak bestnye rasa diri ini diperhatikan.... 'Jangan Pandang Belakang..... & Jangan Tegur...'... suspen ni.... takdelah, bukan nak bagi motivasi saya ni... lagi nak kacau2 wawa ye tak.... 'I'm sorry'..... hehehe... :)

Shahrul Azry said...

ha3 bgus buat tag! :P

TSS said...

ada lagik rupe nyer sindrom tag mengetag ni yer..

geram nengok pipi tu.. rasa nk picit jer!!

TSS said...

ada lagik rupe nyer sindrom tag mengetag ni yer..

geram nengok pipi tu.. rasa nk picit jer!!

LeeSlimShady said...

ni apa pulak nick aku pun terbabit lak nih...

he..he..he....he...

tapi saya dah tag kan Blog saya

bertandanglah kalau ada kesudian...

tak banyak sikit pun jadi lah komen - komen yang membina yekk....

ChiLaBaey's said...

Cik Wawa..... Ada entry kat blog saya.... saya perlukan seseorang untuk komenlah.... nanti tolong tengok ye.... :) Senyum selalu macam selalu....

WeBViDeOKLiP said...

ni ke owg nyerr

huhuhu

ciK LyndaWawa igUana said...

eh..
ada nama sy..
nanti2 sy wat..
ari ni da sibuk cket...
happy always k...
untuk bdk tembam...

Framestone said...

mmg tenbam pun..asalkan comey sudah la kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998