Thursday, March 5, 2009

Zalimmm nyeeeee!!

Korang ade baca berita hari ni tak??
Waaaa!! Nk nangis aku hari ni tgk gambo niiiii..
Zalimmmm nyeee.
Mencik mencik mencikkkkk!
Kesian kan.. Aduyaiii!~
Petikan dari Kosmo

35 comments:

KhaLifah feDi said...

masya Allah..emm dunia dh kiamat lah wawa..

org yg teda ade anak ssh nk dpt,tp yg ade dibuang2 aje cm nie..emm..

*kelu lidah..termangu sepi mata aq nie..

Usagi Tsukino said...

eeee jht tol mak bpk die kn?? klo xnk tu bg la kt org yg nk.. btl x??? ni x.. pndai wat anak jer...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

sedihnye tgk baby cm tuh..
bongok ler derang nih...
kot ye pon jangan ler letak tepi jalan cm tuh...
masa buat tu tak hengat!!
sengal!!..

sorry..emo kejap...

ChiLaBaey's said...

Ya-Allah... terperanjat saya... bila saya refresh your blog, keluar2 gambar ni..... tanggunglah dosa sapa yg buat kerja ni.... memang tak ingat tuhan betul diaorg ni.... jgnlah buat mcm ni kalu taknak pun budak ni.... kalau hidup lagi bg lah kat org.... kalau dah meninggal tu, kuburkan lah betul2... bukan nak galakkan, tapi sekian tgk sebuah nyawa dilakukan begini.... duduk nerakalah bg mereka yg buat ni.... Masya Allah.... yg malunye nanti, bila ditanya sapa punya angkara, org melayu.... tak berpendidikan punya pasallah ni... mak bapak pun taknak ambik tahu hal anak2, kebyk kannya manjakan anak2 lebih2... bila jiran tegur melenting, tak percaya dan taknak siasat lepas tu, anak dia je yg betul... bila dah jadi buloh susahlah nak bentuk... marah ni, marahhhhhh..... :[

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi :

sy sgt sedih lihat mayat bayi ini.
=(

Wawa_Nadwa said...

Usagi Tsukino:

ni mesti keje bdk2 liar nih.
xde mak bapak yg snggup buang anak camni.

Wawa_Nadwa said...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar:

dorng takde perasaan ke buang cam tuh.
aduhhh.
dh taktau nk ckp pe.
=(

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

bkn awk je yg terperanjat.
wawa lagi la.
buka2 je online td rase nk nangisss je tgkk..
aduhaii. nape la sanggup buang kan.
pastu terbiar je camni.
xde perasaan kot.
=(

Zahari Ismail said...

tedesak bangat dirang ne...kat tepi jalan je buang.peh

Diana-k said...

Owh God..
manusia skang dah sangat kejammm!!

ChiLaBaey's said...

Manusia sekarang semakin jahil.... budak2 sekarang kalau tgk langsung takde hala tuju.... ikut rasa je... ni semuanya salah mak bapak juga sebenarnya.... jgnlah kita ni jadi golongan org2 jahil.... blog memblog, tag mentag takpe... janji jgn jadi macam ni.... ingat ye, kita ingat mengingatilah lepas ni... OK..??? Subhanallah....

momguess said...

Ya Allah, knp lh tgamak nyer buat mcm nie, binatang pon xde buat cam gini

Wawa_Nadwa said...

Zahari Ismail:

ish.
dorng ni bodo!

Wawa_Nadwa said...

Diana-k:

yeah sgt kejammmmmmmmm!!

xxx said...

ape nak jd ngan manusia skrg erkk..sume nie tanda2 dah nak akhir zaman la nie...ishk3x...

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

hrp2 antara kita takde tergolong dlm golongan jahil camni.
subhanallah.
=(

z@md0tc0m ^^ said...

astaghfirullahala'zim...
binatang pn sayang kan anaknya..



p/s: takut dgn azab Allah

ChiLaBaey's said...

Oklah Wawa_Nadwa... Nice borak dgn awak... saya ada keje kejap kena siapkan... keep in touch... seronok borak dgn awak hari ni.... senyum selalu macam selalu... ooo sebelum lupa saya masih berhutang tag dgn awak... nanti saya bayar tak lama lagi.... :)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

tu manusia yg terlebih testostoren binatang tuh...tp binatang pn x camtu...ntah lerr...

sadis btol :(

Mrs Taj said...

takleh nk nengok..sadis laaa

Wawa_Nadwa said...

z@md0tc0m:

tu la binatang pon syg kan ank.
aii. mcm3!

a s m said...

xsuka tgk benda hidup yang menngerikan...

neezareef said...

x sanggup ni wawa..
:(

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

ok.
gi la wat keje elok2 eh.
maceh sbb sudi layan jgk.
hehe

ok jgn lupe wat ekk.
=P

Wawa_Nadwa said...

a s m : xde sape ske.

neezareef:

xde sape sanggup tgk kak.
=(

nURmALa mAZLan said...

Ya Allah...
Astagfirullaalazim...
Sedih..isk..x tau nak cakap apa la..

atty's said...

kejam..betui..sapa yg snggup..buat cmnie

Atan said...

buat diam diam...buang diam diam..tapi DNA tak bole diam

My Blog said...

adussss.. zalimnya... napelah yang taknak senang dapat sedangkan saya yg menanti dah 6 tahun ni still tak dapat... yaallah apakah dugaanmu pada hambamu ini...

SexyCow™ said...

tak sanggup nak tgk gamba nih...

S h i n o said...

bayi ke anak monyet ni..?
kompius betul

Shahrul Azry said...

manusia skrg lebih terok dari binatang!

ayie@3bond said...

ha bond ada baca berita ni kat tempat keje pagi tadi ...

contoh manusia takde akal mcm nilah ...

kalau dapat mak bapak diaorang ni, elok bagi makan anjing je ...

manusia laknat betul ...

SULTANdiblogBETA said...

ni bkn angkara bdk2 liar ni...
ni angkara anjing liar da ni (bahasa kasi kasar skit)........

Rashid said...

Astaghfirullah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998