Thursday, March 12, 2009

Ulat tiket..

Aku sebenarnya gi temankan adik perempuan aku ni gi pudu beli tiket bas dia. Dia ni dpt la balik kejap alang2 dh cuti maulidur rasul kan. Yang aku tak syok gi sini, mak datokkk byk betoi manusia2 disini. Macam ragam adoo yang paling aku tak bape bekenan byk plak ulat dtg dekat. eiiiii Tak0t & seramm beb. "Cik adik, mau pegi mana?? mau balik mana?? Johor?? Kedah?? Perak??"

Bkn 2 3 orang, rmai btoiiii ulat2 ini. Rase nk spray je ngn racun serangga.Ko lalu je lorong ini ade la mamat dtg dok tanye mau pegi mane. Huiii.. Rase nk bg makan kasut je.. Beli disini sajorrr.. Lagi selamat!!Yang dak ni plak dok pusing carik tiket. Ke segamat sume abesss! Padahal ari selasa ade class tuh camno?? blk pagi selasa itu jgkk.. Mase ni dh kena marah baru mau beli. Yelaka ko dok pusing2 2 3 kali wat pe. Konon nk gi survey bas mane yg paling awal, akhirnya paling awal pon 10.00 pagi je ade. Aku sgt rimassssss berada di sini, rase cam berada di negara org je."Harap Maklum"
Tangan kiteorg ni tak lepas mase jalan. Yela risau la kami ni perempuan. Kuar je dari pudu tuu huhh leganyeeeee..

18 comments:

z@md0tc0m ^^ said...

oho..beli tiket mau balik mana?
tp teringat cerita dlm metro semalam..kalo tak salah muka depan bertajuk "Wanita Setan" .. kisah benar kat pudu..
seram la pudu skang ni..huhu


p/s: makan budu lg best

Wawa_Nadwa said...

z@md0tc0m:

teman adik beli tiket blk segamat.
huii.
seram seh.
baca gak smlm metro.
mcm2 skrng ni.
xleh caya org sgt.

atty's said...

nasib wawa tak beli..ngn ulat tiket..kalo tak..tah mana le diaorg bawak adik wawa

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

nuar sediakan RIDSECT tuk wawa k :D

Wawa_Nadwa said...

atty's:

xde nk beli kt dorng kak..
tak0ttt!

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

bleh jgk.
kasi 2 botol ek.
=P

neezareef said...

igt time raya je ade 'ulat'
hari biasa pn idup gak
siap ade banner gambo ulat tu
wakakakakaa

Wawa_Nadwa said...

neezareef:

time bile2 je ade kak.
tu peringatan tapi klu beli gak.
sndrik mau ingat loh.
=P

Y u Z z 9071 said...

lama gler x jejak kaki kat pudu...

zaman sekolah2 dulu selalu la naik bas..

apsal kakak cam cun jee ek..

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071:

akk sekolah kt pudu kah?
hahahhah!

aduyaiii.
akk jgn ckp kuat2.
dh malu nih.
=P

AyAres151 said...

ulat tu kalu penyet pakai kuku..mampos tak?

[ Ewan The Lagend ] said...

hu5...
spray je dgn baigon...
biar mampos sume ulat2. skali ngan bapak ulat pun mati...
ala, kalau mmg nak beli tiket bas trans, g je la stesen minyak petronas. takpun kat tepi kampus kan ader kedai die... takyah g jauh2..
he5...

Wawa_Nadwa said...

AyAres151:

klu pkai kuku tak lut.
pkai kaki br mamp0s.
opss!
=P

Wawa_Nadwa said...

[ Ewan The Lagend ]:

hahahha!
ok2!
x bleh la ko ni.

ala.
bkn umah aku kt ctu wat pe nk beli kt sane.
aduyaiii..

surayabas said...

SEGAMAT,JOHOR???? arggggg ak sabo nk lik segamat gak akhir bulan ni....windunyerrrr..kat mak n abah k..

Rashid said...

Lamanya tak pergi puduraya.. camana agaknya sekarang ni. ada perubahan tak wawa??

Wawa_Nadwa said...

surayabas:

owh!
org segamat ghupenye.
=P

Wawa_Nadwa said...

Rashid:

perubahan??
wawa pon x tau cikgu sbb dlu wawa x apenah jejak pudu.
ni dh beso br jejak.
so tak dapat bezakan.
kekkee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998