Thursday, March 26, 2009

Tertibe rasa nak demam blk dpt TAG!!

Owhh tidakk.. Rase nak demam balik dah ni. Pagi2 ni dah kena TAG dari Shahrul Azry si tuan punya blog "Coretan Hati Setan Aku!" itu. Ade lagi TAG yg tertunggak, yg itu nanti2 la aku buat ekk..

Tertibe aku RINDUkan adik aku ni.. huk3! =(
1) Adakah anda suka blogging? kenapa?
- Yep ske. Sbb aku leh berkongsi cite,bleh luahkan isi hati dan jgk bleh lepaskan geram dlm blog ni. =P

2) Blog siapa yg anda selalu skodeng? Nyatakan 5 (buat masa ini)
- Blog RedMummy.com (yg ni WAJIB tgk setiap hari)
- Blog Ceeramo0n (ni pon HARUS tgk)
- Blog Ku Tak Sempurna.. (hasil tulisannya sgt kreatif)
- Blog yg ade donlot lagu. hiks! (mesti nk donlot lagu baru)
- Blog sape2 yg rajin UPDATE tu aku akan segera terjah! (Sila update blog anda)

3) Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati? dan siapakah org itu?
- Yup! Sudah tentu aku mahukan seseorang yg boleh menyayangi dan mencintai aku sepenuh hati. Siapakah org itu?? Biarlah RAHSIA. he he he! Cbuk je nk tau pe hal.. =P

4) Taken or single? Mana lebih bagus?
- Single kot. kekekkee!

5) Pernah tak cinta anda tidak di balas?
- Tak penah. Aku tak balas cinta org ade la. hiks!

6) ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5
- Lelaki sejati
- Bertanggungjawab
- Penyabar (sbb aku ske wat hal. hahaha)
- Pandai memujuk.. hiks!
- Romantikaaa.. =P

7) Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?
- Rasenye elok la 25 tahun. Hiks! Tak mude tak tuekk..

8) Nak berapa anak?
- Hurm. Kalau bleh nk 4 org, 2 laki 2 perempuan. Tapi pikir2 balik nk 2 je ckup. Hehehhe!

9) Lucky person yg anda ingin tag:
- Khalifah Fedi
- Neezareef
- Ewan The legend
- SULTANdiblogBETA

14 comments:

atty's said...

dah sehat ke lom..wawa..

Wawa_Nadwa said...

atty's:

alhamdulilah dh sihat skit.
cume tekak je sakit lagi nih.
=P

Shahrul Azry said...

- Blog sape2 yg rajin UPDATE tu aku akan segera terjah! (Sila update blog anda)


setakat terjah tapi tak tinggalkan komen xgune jugak :P

baik amek mc ja ;)

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry:

hahahhaha!
yela kan.
klu entry ntah apa2 camne aku nk komen.
lagi2 blog ko, sepatah haram aku tak paham.
tingin gak nk komen tapi nk buwek camno.
hehheheh!
=P

aii..
cam mintak aku sakit je soh mc.
huk3! sedey3!!
=(

Y u Z z 9071 said...

blogs ceera mmg best

Shahrul Azry said...

alamak merajuk ke??
aduh cmne erk??
xreti pujuk la :P

bg lolipop bole??

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071:

yeah!
sy setuju.
=P

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry:

haa.
tau pon x pandai pujuk.
xmo lolipop.
nk coki coki.
=P

Ceera said...

sukenya ada nama kita situ.. hehehe

khaLifah feDi said...

tag nie akn dibuat tp dgn satu wawa kna banje kf bile kf turun KL bln 6 nie ok..

*x sure ag arr..plan aje..hk3

[ Ewan The Lagend ] said...

wau!!!
baru aku perasan name aku nek.
nak kene wat gak ker?
hu5...

Wawa_Nadwa said...

Ceera:

bwekkk!
=P

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:

nk turun KL??
huhu!
=P

Wawa_Nadwa said...

[ Ewan The Lagend ]:

bgus la tu dh perasan..
sila la buat ek?
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998