Thursday, March 19, 2009

Syurga Di Telapak Kaki Ibu

Memandangkn 1 family aku memang minat nyanyi, aku ajak la dorang gi karok harituh. Aku dh tak tau pilih lagu ape, aku pilih la lagu Aishah, Syurga Di Telapak kaki Ibu.
Tengah syok2 nyanyi, mama bleh nangis koooo.
Tak tau la nangis sebab terharu aku nyanyi sedap sgt ke atau nyanyian ku sumbang??
hahahhaha!

Bile mama dh nangis aku pon cam dah tak feel la nk nyanyi kan.
Rase serba salah plak.
Tertibe rase nak nangis jgk..
Uwaaaa!

Korang layan lagu ni ekk!
Syurga Di Telapak Kaki Ibu - Aishah

Tertibe je rindu mama kt umah plak.. =(

16 comments:

nestumrasberi said...

huhu akak pun sedey.....sob sob sob :(
uwaaaaaaaaa....rindu kat mak....

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

aduh ko pown satu..eh ko mmg satu pun kn wawa..mebe ibu qm gembira tgk ko dh besar pjg cume tunggu nk jd milik org aje hehe..

*ok jgn sedey2 ea..senyum byk2 pg2 nie biar rezeki masuk ok tq..

Wawa_Nadwa said...

nestumrasberi:

xmo nangis kak.
bur0k la.
hehhe!
=P

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi [ THE PEIN ]:

ish!
kf ni kesitu plak dia.
hahahha!
=P

SiS-lin said...

ibu mana2 pon akan nangis wawa,nape la kt karaoke tu nyanyi lagu2 sedey..aduhhh tp mmg la klu dngr kita sndri akan tgkap leleh kan...

z@md0tc0m ^^ said...

lirik lagu ni sangat touching ahh.. ^_^!


p/s: nk kena balik kg lagi la ni..huhu

momguess said...

huwaaaaa.....
ampun kan dosa2 anaknda.... bonda

ku tak sempurna said...

aku boleh translatekan tangisan mak ko tu... :

"dah la tu wahai anakku... aku malu mendengar suaramu yg sangat tak merdu itu... huhuhuhuhuhu... betulkah kau anakku?? aikkkkk.... aku nangis pun dia masih menyanyi lagi??"

itulah rintihan mak ko sbnrnya...

hahahahahaha...
moral of the story, pegi blajar vokal dulu...

:P

Wawa_Nadwa said...

SiS-lin:

hehe.
sbb dah xde lagu lain nk nyanyi kak.
saje je nk toraii nyanyi lagu ni.
=P

Wawa_Nadwa said...

z@md0tc0m:

ehhh..
jgn la nangis.
aduhaii.
kuar aiyak idung tuh..
heheheh!
=P

Wawa_Nadwa said...

momguess:

kak,
sabo kak.
bwk bertenang.
hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

wakakakka!
ko ni kan smpai aku nk terkencing2 gelak translate ko tuh.

ehh.
mama aku sgt mengagumi vokal aku tau.
aku dh berhenti dia mintak lagi satu lagu soh aku nyanyi.
ko jgn main2,..
wakakkaka!

p/s:biasa la mak kan, x sedap pon kate sedap. Anak dia katakan. =P

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

bhahahah..ko karoko tak ?sbb ibu ko nangi stue..huhuhuh..

*aku sllu kara-ko aje

Mrs Taj said...

itu mama wawa ke? muda nya!!!!!!!!!!

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi [ THE PEIN ]:

ape la kf nih?
idak phm.
hahaha!

Wawa_Nadwa said...

Mrs Taj:

a'ah mama wawa.
awet muda kot.
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998