Friday, March 6, 2009

Raja Lawakk Peringkat Akhirrr..

Korang2!!
Jgn lupe tgk Raja Lawak malam ni yer.
I'm sorry!!
Hiks!

p/s: Vote Johan & Zizan!! =P

Selamat b'hujung minggu sume!
Aku c0ti sampai hari selasa so hari rabu baru keje.

Yeyy!



12 comments:

neezareef said...

kalo am sorry menang confirm wawa tabur duit byk vote amir ekk
:p

Wawa_Nadwa said...

neezareef:

owhhh tidakk!
plzzzzz la kak.
hahahha!

KhairiL's said...

sepah lg best...

harap2 dia org menang

Gadis.. said...

akak suke tgk raja lawak ke??
huhuhuhu, saye x suke...

salam kenalan..

Gadis.. said...

akak suke tgk raja lawak ke??
saye x suke la kak, huuhuhu

salam kenalan/...

farhana said...

ok akan ku tengok..
haha

atty's said...

ko jgn vote amir lak..wa..
happy weekend..

.:CiK ArA:. said...

hahahah pastikan jangan undi amir...

qeenaolala~ said...

SEPAH is de winner!
hiii~~

salam ziarah kak wawa
:))

Rashid said...

Amboi cuti panjang nampak.. abislah.. abislah duk kena kacau le rakan-rakan blogger dek wawa ni..

ChiLaBaey's said...

Yeeee.... yeeeee.... Sepah menjadi juara Raja Lawak Astro utk kali ni.... tak sia2 saya vote Sepah (5 kali je... nanti bill tak dapek den bayar nanti)..... ooooo vote utk Amir yeee...... Yuhuuuuu..... padan muka demo tu.... balik kampunglah tanam apa yg patut.... :)

[ Ewan The Lagend ] said...

hak3.
pemenang dah pun diketahui...
mmg SEPAH wat orang berSEPAH...
hak3...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998