Tuesday, March 3, 2009

Muncung sape paling tinggi.. Hiks!

Kan dah byk kali aku habaq kat korang. Kalau dah jadik blogger memang tak sah kalau tak amek gambo kan. Bukan takat amek gambo, macam-macam gayoo adee. Hiks! Kali ni adalah gaya memuncungkan mul0t plak, pasni jadi ikutan la bile bergambo. Hahhaa!

Masing-masing muncung takmo kalah okey. Kekkekek!
Pipi pon berlaga koooo.. =P
Tapi muncung kak wanie tarak sapo bleh lawan ok. Siap ngn muke2 sekali. Hiks!
Tapi aku ske si diana-k punye muncung.
Alololooo soo suweet. Patut si bojeng s0kaaaa. Hohoho!! =PRasa nak wat TAG muncung laaa.. Buleh dokk??
Tingin nk tgk muncung korang pul0k..
Hahhahah!

Mangsa-mangsa nya adalah jeng jeng jeng!!
haa haaaaa tak0ttttt.. Cuak korang.. =P

17 comments:

::dazzLaila:: said...

kehkeh...
molot daz tak moncong..
tapi terconget jer..
hehehehe

Diana-k said...

muahahha giler ko nak buat tag muncung kannn.....hahahaa

Wawa_Nadwa said...

::dazzLaila::

hehe.
tak kisah la ape pun.
try wat camtu.
alololooo.
mesti kiut.
=P

Wawa_Nadwa said...

Diana-k:

aku tau mesti kt luar tu berdoa supaya tak kena TAG maut nih.
wakakkaka!

AWAS!!

=p

KhaLifah feDi said...

EMM DIANA-K SO SWEET SIUT...

*sgt m'getar jiwa...

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi:

uii.
lebey2 la kf ni taw!
=P

SULTANdiblogBETA said...

beta bygkan beta berada dtgh2......uuuuuuuuuu..kne cium..hak3

KhaLifah feDi said...

ala relax arr..
ko pun sweet gak.......hehehe

*muncung tyme kna omel dgn ibu aq..

z@md0tc0m ^^ said...

gambar wawa pasti lebih menyerlah kalo org sebelah wawa tu adalah sy..dn kita sama2 buat muncung ^^ hehe..



p/s: jgn buat muncung kat ibubapa

Wawa_Nadwa said...

SULTANdiblogBETA:

wahhh!
gatai jgk tuan hamba ni eyh.
wakkaka!

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi:

alaa..
x ckp pon takpe.
tak kisah.
(sambil berlari2 anak nyorok blkng langsir)

wakakkaka!

Wawa_Nadwa said...

z@md0tc0m:

same gatai dngn SULTAN yg kt atas tuh.
kekekke!
klkar la klu kamu yg buat muncung.
teringin tgk.
jeng jeng jeng.
=P

KhaLifah feDi said...

emm knp tue..? emm ske mem sembunyix2 ea..


*aq x larat cr arr..

SexyCow™ said...

tag nih pun adE??? huhuhuhu... 1 je comment... Diana-k sorok Pipi yg bulat.... kuang2.. (yan jgn marah erk!!!) hahahahahha..

Rashid said...

eee wawa ni. macam-macam style ekk.. Tersenyum saya tengok muncung-muncung yang manis-manis ni.

Tag muncung? hahahhh!!! Okey juga tu. TApi bagilah syarat.. muncung yang paling kecik sekali ia menang. Okey ker..

ChiLaBaey's said...

Mak ai... ingat awak je yg ada muncung panjang.... ramai lagi rupanya.... baru beli getah utk awak, kalau ramai mcm ni terpaksalah saya beli getah lagi... seram siut tgk gambar yg muncung2 tu.... :(

haya_yaya said...

c yan mmg ratu muncungzz...
sib bek akak takde..kalo dak,mmg balik pn dia muncung gak..ku ikat sudah!!ngahngahhngagagagaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998