Thursday, March 5, 2009

Kad jemputan Kak Mala dah sampeiiiii..

Kak Mala!!!
Kad jemputan mu sudah selamat sampaiiiii..
Semalam baru sampaii..
Cantik kad nye, simple je. Siap ade keratan doa lagik.

InsyaAllah, jika tiada aral lintang sampai la wawa di majlis akk tu nnti.
Lagipon dokek aje. =)
Ok, 29hb tak bleh ade ape2 program lain k.
Majlis kak mala dah masuk dlm schedule. Wahh Gituu..
Kekkeke!


13 comments:

KhaLifah feDi said...

eh dh sampai dh..ea wawa..
hehehe

kf blom dpt ag pun.lalalala

mebe x pg kot..czo ade koje arr..


psst:-ti tema baju ape ae tuk bloger ?

atty's said...

pogi jgn tak pogi wa..harus pogi..

z@md0tc0m ^^ said...

29 ni kan ke kita janji nk tengok wayang?! huhu...
abis tu camana?? tiket dah booking..
keh keh



p/s: selamat pengantin baru kak mala

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi:

x smpai lg ekk.
saboo ehh..

xde tema kot.
ske atik pkai ape pon.
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's:

insyaAllah kak.
sbb xde program ape2 hari tuh.
bleh la pegi kot.
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's:

insyaAllah kak.
sbb xde program ape2 hari tuh.
bleh la pegi kot.
=P

Wawa_Nadwa said...

z@md0tc0m:

ala..
baru booking.
cancel je la bkn bayoo pon.
kekekke!

KhaLifah feDi said...

hehehe
buleyh tak pki baju otomen bhahahah..bawu gempq sikit kn..

*byk gak dpt kad2 nie..

Y u Z z 9071 said...

dtg dengan cik abg ke...

wahh awk punya bila lagi wawa

KhaLifah feDi said...

eh wawa..kak mala dh hantor arr but just email aje pd kf..hehehe td bawu prsn..time check2 email emm..hehehe..

esok kf wat arr n3 cm wawa nie..blalalla

*emm berangan aje

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi:

hahaha
pkai la bj pape pon.
mesti gempak klu kf yg pkai.
kekekke!

ok ku nnti n3 tu nnti.
=P

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071:

xtau lagi kak mau pegi ngn sapo.
t'guuu aje eh.
hehehe!

owh wawa ekk??
xtau bile bln 8 kot tapi tahun bile tuh x dapek nk jwb.
kekekke!

nURmALa mAZLan said...

tadi kf cakap wawa ada buat entry pasal kad akak ni baru akak perasan..ahahaha~~ datang tau dik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998