Friday, March 20, 2009

Jgn lupakan KAMI disini. =)

Entry ni khas buat untuk Cik Zura. Kerna hari ni adalah hari terakhir beliau di sini (tmpt keje) kerana dia sudah mendapat kerja ditempat lain yg lebih menjamin mase depan. hiks!

Wahaiii org putrajaya..
Nantilah kedatangan sahabat ku ini.
he he he!Kalau korang ni staf yg bagus tak byk kerenah so bile saat2 perpisahan, org lain akan terasa kehilangan. Orang akan raikan tuk korang. Tapii kalau ashik cuti ashik mc dan menyusahkan org, dah tentu2 org akan doakan org bermasalah itu cepat berambus. Saje je nak menyindir org tu sebenarnye.. hehe.. Tapi pada aku, semenjak cik zura keje sini beliau seorang yang amat menyenangkan dan keje dia perfectooo! aku respek dia beb..

Jabatan Sains dan Jabatan Kejuruteraan Mekanikal terlebih dahulu meraikan cik zura. Utk pengetahuan korang zura menjadi PA kepada 2 bos. Korang bygkan kena jaga 2 bos nih, mcm2 ragam tapi zura bleh handle dgn baik. Sbb tu dua2 bos tuh syg kan diaaa.. kan zura kan. hiks!Dia ni jadik emo tertiba, lagi2 kena bg ucapan. Aku ni dah la takleh tgk org nangis, rase nak nangis same je. Mase dia nangis ni sebab ade pensyarah baca sajak tuk dia, agak terharu kot. =PBkn sekali raikan tapi 2 kali ko. Kali ni Jabatan Pengurusan Sumber Manusia pun wat majlis utk zura jgk. Sepatutnya yg jabatan sains & Mekanikal tuh khas tuk pensyarah dorang je tapi sekarang kan cuti sekolah rmai plak yg cuti so kami dijemputlah jgk. Minggu ni je dah bape kali dak ni nangis. Sebelum nak ke majlis ni pon nangis lagik, nak pujuk kang ngan aku2 sekali nangis. Jgn nangis2 dah yee. eeii shame shame tak malu taw! =) Huiii. dapat hadiah lagik. Rasenye kalau aku berhenti dorang wat tak majlis camni??
Huh tertibee.. hehehehhe!Zura, aku takde ape yg nak kasi kt ko. Cume video lagu Sahabat & Kenangan terindah tuh je mampu aku buat. Aku mintak maaf jika selama ni aku ade wat ko terasa hati ke, aku terlepas ckp ke ekk. Semoga ko berjaya ditempat baru dan jaga diri baik-baik yer.
Jgn lupe KAMI disini. =)
Kenangan bersama ko tak akan aku lupekan.
Rajin2 la jenguk kami disini. Kalau kiteorg ade program lagi, nnti aku ajak ko taw!
=P

18 comments:

kojah said...

wawa mtk la pindah kalau nak raikan cenggitu...hihihihi

★ Nu♥ℜul ★ said...

hii sis ..
skee tgk mke sis cute lorh =)

z@md0tc0m ^^ said...

selamat kerja kat tempat baru ^^



p/s: nk tukar keja lg

Wawa_Nadwa said...

kojah:

tu aar rase nk mntk pindh jgk aar.
ahhahaha!
=P

Wawa_Nadwa said...

★ Nu♥ℜul ★:

maceh dik!
akk ske tgk rambut kamu cam ala-ala jepun+korea ckit.
ehhehe!

[ Ewan The Lagend ] said...

hu5...
" perempuan n perpisahan "
kompon nangis la...
hu5...
pepe pun sape2 yg tinggal tu,
keje la rajin2...

*ayu* said...

best of luck in ur future undertakings zura! :)

arlina said...

hi wawa..still remember me?

wahhh.bagusnya jd staf yg disayangi. skrg ni susah nk cari staf yg betul2 bagus. kalo staf akak baik mesti akak xnk bg dia benti...kalau nk benti sbb sambung blaja pun akak suruh dia amek cuti tanpa gaji nnti bole masuk keje balik. semoga awk pun jd pekerja yg bagus. nk wat perangai skali skala tu excuse la kann.. :-)

Shahrul Azry said...

selamat merantau!

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

SOK2..nangis2..ea..tilaw wawa pindh kf x nangis kot..ala org aje pindh blog x pindh pon ..ai ceh ni ayat nk cover aje.lalala

*law wawa pindh..rmi mamat2 kat citu nangis kot..

ku tak sempurna said...

jgn ko risau, zura tu pasti lupakan ko...
wakakakakakaka

S h i n o said...

selamat bertugas ditempat baru buat kawan u.. :)

SULTANdiblogBETA said...

nape time beta bhenti space xde owg nangis?

beta yg nangis sbb sedih xde org yg nangis..

erm..phm x ayt tu...

.::c!kzUrA::. said...

insyaallah..aku takkan lupekan korg!!!!

Rashid said...

Wawa..

Dah tau diri tu manja apa .. so takyah nak mujuk mujuk .. nanti tak pasal pasal satu kampung duk dengar tangisan..hehe..

bukan orang yang diraikan nangis.. tapi wawa yang terlebih over nangis.. kan haru jadinya.. dushhhh..

Anonymous said...

hye wa..nak tnye la yg pakai baju merah tu ape nma nye?macam kenal jer..

Anonymous said...

hye wa..nk tnye la yg pakai baju merah tu sape nma?penah kenal jer..

Wawa_Nadwa said...

* tak terang lagi bersuluh.

dh terang2 cite psl zura. dh tentu la bj merah tu zura. hehehhee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998