Wednesday, March 11, 2009

Ini lah adiikk kuuu!!

Korang ni kan tak agak2 adik aku ade album.
Album gambo ade la.
Huhuhu!!

Aiii.. Ade yg teka adik aku yg tinggi skali, ade yg teka ade aku yg baju hitam pkai spec.
Aduyaiii.
Kekkekekke!

Adik aku BUKAN yg baju itam pkai spec tuh ye, adik aku yg SEBELAH baju hitam pkai spec ituuuuu.. Bkn bj putih yg tinggi tuu, yg agak rendah ckit berbanding yg lain-lain. Rambut je tinggi lebey. Hehe! Tahniah kepada siapa yg menjawab dgn betoiiii.
Anda memang HEBAT!!
Takde adiah ye, HARAP MAKLUM!
hahahha.

4 comments:

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

siape ekk yg teka tept tue ???

[sila bg jwpn cpt law tak kitew cucuk kamoo hehehe ]

atty's said...

ramainya model2.hehehhee

Rashid said...

ishh yake? cam lain je..hehe.

[yAN!e][pUTraJAya] said...

ingatkan kumpulan artis mana la sesat td...hehehe

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998