Saturday, March 7, 2009

Indie Band Baruu!!

Ya ya ya!!
Mari saya perkenalkan Indie-aaa band baru yg akan mengeluarkan album berbaru mereka berjudul "Lift Lobby".
Jgn lupe beli album terbaru mereka dan pastikan dapatkan yg ORI!
Terbitan dari Kerabond Musik Record Sdn Bhd
Kekkekekke!
Ish ish ish!!
Adikkk sapoo la niiii.

Cube teka yg mana satu kah adik aku??

14 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

wawa x wat special appearance kew? ;) takpun penghias kulit album, sure laku! ekeke

Atan said...

promote nampak

Ryan@Ryna Rayhana said...

~siape jawab dapat hadiah ke??~

Ryan@Ryna Rayhana said...

~~jawabnyeee ialah sebelah kanan ujung 2 la adeq wawa kan~~

~huhuhu suar pendek hitam n bju putih~

~~ Hadiah Hadiah Mane ??? :D :P

Munirah Abd said...

wawa..kasi lah dgr 1 lagu.. =p

mmm..yg mana erk adik wawa??
yg tinggi sekali pandang atas kut..hiksss

Munirah Abd said...

im not sure komen before this sampai ke x???

xpe komen agi..muahahha


upload 1 lagu mereka please..
kasi dgr dulu..
if sedap boleh donlod..hikss..

boleh beli actually..hehehhe

SULTANdiblogBETA said...

mngikut pkiraan beta...adik anda belah kanan skali...

KhaLifah feDi said...

emm xprsn lah maner satu adik ko lah wawa..ade teropong tak pinjam hehe..

*kat umah aq group indie xder law org india ade arr 5 family ..lalalala

[ Ewan The Lagend ] said...

hak3..
mmg best band nie..
bile kuar album a.k.a kua li?
he5...
adik ko aku rase yg tengah la...kan ade tige orang tu.

Dakjaat™ said...

nk dgr demo dulu...

surayabas said...

yg tengah2 kat bord biru ats pale bdk2 istimewa tu..p/s:anda di tag!!!

Acam said...

Betui ke dorg ni kuar album?? huhu..

P/S: adik wawa? mestilah yg pkai spek n berbaju itam tu.. hahaha..

Nad Eusoff said...

yang ujung kanan
yang ujung kanan
law...mane rambut noh ujan???

nakamura said...

yg hujung putih belah kanan ekh!..?? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998