Sunday, March 15, 2009

Happy Birthday Abah!!!

Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan Abah Kamaruzaman..
Allah selamatkan kamu.. :)

19 comments:

Rashid said...

SELAMAT MENYAMBUT HARI KELAHIRAN ABAH..

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kreatipnyer kad besday dier wat tp kenapa coraknya ala2 s***** yg sedang berenang atau itu gambar belon2 yg ditiup angin? ekeke :p

UnGu VioLeT said...

happy birthday buat abah wawa.. same ngn birthday my big bro.. :)

[ Ewan The Lagend ] said...

Hepy hepy...
wish good day.
semoga dipanjangkan umur n dimurahkan rezeki...

P/s: Sape wat kad tu?

Wawa_Nadwa said...

Rashid:

terima kasih cikgu.
=P

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

wakakakka!
nuar!!
ko buat aku gelak smpai nk terkucil la ng0k..
hahhahahah!

tu bel0n okey bkn s**** yg ko byngkan itewwww!!
aku tak penah terbyg ape yg ko bygkan.
cis!
=P

Wawa_Nadwa said...

UnGu VioLeT:

maceh kak.
owh yeke.
=P

Wawa_Nadwa said...

[ Ewan The Lagend ]:

maceh wan.
Amin!

sape wat??
kami adik badik.
hiks!
=P

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

hehehe anak abahx2..qm kn wawa........

kasi present ape cik wawa...

[ Ewan The Lagend ] said...

dah agak dah...
sbb kalau nak harapkan ko yg wat, mesti beli je kad kedai...
hu5...
kalau wat sendiri baru de nilai2 tersembunyi..
tul tak?

haya_yaya said...

hepi bdat abahnye Dak Wawa...semoga pnjg umur,sht wlafiat n happy disamping kuarga terchenta...

Wawa_Nadwa said...

[ Ewan The Lagend ]:

ellow.
aku yg wat ek.
saje je aku nk tgk ape ko nk kate.
hahahhah!
mesti nk kutuk kan.

Yela tiap2 tahun beli so tahun ni rase nk wat sendiri.
Ade nilai tersendiri.
sbb buat dgn kasih syg yg tak bleh dibeli dgn wang ringgit.
=P

Wawa_Nadwa said...

haya_yaya:

Amin.
Maceh ye kak yaya!

Y u Z z 9071 said...

sejuk hati abah dpt anak cam ni..

sweet familys

[ Ewan The Lagend ] said...

betul3...
antara benda yg takkan bleh dibeli dgn duit adalah...
KASIH SAYANG...
bagus2...
nanti dan dekat birthday aku, aku gtaw ea...
mane la tau dapat gak...

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071:

biase2 je kak.
=P

Wawa_Nadwa said...

[ Ewan The Lagend ]:

tau pon.
aku bkn rajin sgt wat mende ni.
klu bfday ko nnti aku beli je dh siap ekk.
hehehe!
=P

AyAres151 said...

EPI BESDAY MY FATHER IN LAW..
ooppssssss....

Wawa_Nadwa said...

AyAres151:

opss!
maceh..
(+_+)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998