Monday, March 30, 2009

Carik hadiah..

Hari sabtu tu aku cam lemau ckit, yela mendung je panas pon jap je kan pehtu hujan. Nak kuar pon cam malas je. Rase nak membongkang je 1 hari tuh. hiks! Tapi memandangkan aku mau carik hadiah tuk Kak Mala n hadiah tuk mama, aku gigih jgk kuar. Nak kuar sorang cam tak best la pul0k kan, ajak la adik sepupu aku temankan.

Mula2 ingat nk gi Jusco setiawangsa tapi pikir2 kt sane tak byk barang sgt so alang2 dah satu jalan, ubah hala ke carrefour wangsamaju. Sane byk ckit barang nak carik. Cam penah aku cite dlu pasal salegirl & promoter, mase nak carik barang kt satu tempat tu takde plak org nk tolong amek kan barang yang aku nak tu. Dah pusing2 tak jumpe pon batang idung staf kt situ last2 aku amek je brg yg bleh aku capai sendiri. Nak amek yg atas tu kang pecah, nayoo je kan. Janji adoooo. Nah koo.. dah siap balut tapi ni aku balut kt umah. hehehe! Bile dah ujan2 ni perut sudah tentu lapoo memanjang, gi la makan ngn adik sepupu aku ni. Mula2 ingatkan nk bwk si alice ni gi kenduri kak mala tapiiii dia cancel last minute. Mengamuk la aku kan. Tuuu nanti aku cite entry lainn ekk.. hee. Terlepas plak.. Geram nye pasal. =P

Tekak sakit lagi, batuk tak elok lagii tapi selambe badak je order 100plus. Dah ujan, minum aisssss.. Memang carik penyakit kan. Huhuhu!!Aku sudah tentu tekak nk makan nasik dan lauk ni haaa. SET E, ape ntah lauk ni ikan masak ala thai. Cam tu kot bunyiikk nye. haahhaha! Makan kt Rasamas ye kwn2 yg dlu popular dan Ayamas kot. Erk! Aku penah makan sini dlu ngn dak2 opis so makan kt sini lagik ngn adik sepupu aku ni sbb teringin nk makan ikan nih. Dappp! Adik sepupu aku ni makan SET B, ape name SET E nI jgn ditanye aku mmg taktau. Ni ni aku gerammm ngn dakk nihh.. Mmg nk kena ko ni tauu.. =P
Tekak aku tak bape lalu kalau makan cam gini. Taktau la nape. Nape ekk?? Hiks!
Pusing2 satu k4 tak jumpe pon hadiah tuk mama. Beli hadiah kak mala aje. Aduhhh! Bab ni yg aku malas ni. Nak beli ape la yerr..


20 comments:

Anonymous said...

hye,,Harlina tu sepupu sya yg dok Besut..Mintak ym or email dia boleh tak?

Anonymous said...

hye Wa..Harlina tu sepupu sya yg dok Besut..boleh tolong mintak ym or email nye,leh tak??

Wawa_Nadwa said...

ok.
nnti wawa tanye dia dlu ye.

khaLifah feDi said...

HAHAHA..ko pegi ea ooooo patut arr...penat aku tunggu taw..!!!

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:

pegi lah!
nnti wawa update ekkk..
hehehe!

ku tak sempurna said...

betul ke tak sihat ni??

cam tak percaya jek...

hikhikhik...

amboi... bab bejalan kan main ko gigih... cuba org suh OT, kompem ko kata tak larat...


nak kena babap budak ni...

:P

nesloais said...

dapnye dapnyeee.. bile nak belanja sy niiiii..

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna :

yeeeee.
cayo la ckp den ni.
tak sihat.
batuk2.. huk3!
hehehhe!

OT tu mmg aku x larat huiii.
demam terketaq2 tertibe.
=P

Wawa_Nadwa said...

nesloais:

okey!
nnti wawa banje ek.
awk bayo.
huhuhu!
=P

khaLifah feDi said...

waacaaaaaa.eh slh arr wawa..hehehe cmt ptg..oo pegi ea..abis wawa geram psl ape ekk?

arr ni mesti tekak yg meragam tu eyg buat hal ea..huhuhu relax2 cool ok..:-)

Shahrul Azry said...

bab2 makan laju ja :P
ish2 :P

Wawa_Nadwa said...

khaLifah feDi:

geram sbb sepupu tu cancel gi kenduri last minit.
xkn wawa nk gi sorang plak kan.
hehehe!

tekak rs lega ckit wawa mkn fisherman friends. =P

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry:

mkn2 mane leh tolak.
wawa tolak batu ngn kayu je.
huhuhu!
=P

eRRuL AspHyxiAteD said...

sedapnyer makan!!

ChiLaBaey's said...

Apasal Set E tu macam lontong je...??? yang satu lagi tu ok lah juga.... nanti belanja saya makan pulak... kita kan sama2 batuk yang tak berpantang... :)

Wawa_Nadwa said...

eRRuL AspHyxiAteD :

mmg s0dap.
j0m mkn.
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

l0ntong??
ahahaha.
ape kes mkn lontong.
=P

sbb tu la kot batuk kite ni lmbt baik.
tak pantang.
=P

ChiLaBaey's said...

Dah tahu takpe... tapi cakap je pantang lepas ni je bedal balik kan... saya baru minum air coke dr peti ais.... sedapnye... ;)

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

wah3!
sedap nye bedallll.
lambat la nk baik cam gini.
hehehhe!
=P

[yAN!e][pUTraJAya] said...

haih...cedap nyer dier makan....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998