Monday, March 23, 2009

Buat sahabat..

Padi tadi smpai je opis aku tgk ade kertas kuning kt atas tray.
Rupanya pesanan dan kata-kata terakhir zura buat aku.
Huh! Tertibe emo je pagi ni.. =(

kalau tak nmpk, korang klik je kt gambo tuh.
Beso la nnti. hiks!Skrng aku sgt sibuk, tak sempat update ape2.

6 comments:

Shahrul Azry said...

minggu ni adalah minggu emo! :P

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

almk wawa ..aku bce n3 nie emo jugaklah..huhuhuh.......=(

*ok wawa...cool ok..tamao sedey2..law miss sms aje hehehe..

nk amik tisu nie..lap air mata tue..ok dh..smile always ok wawa..peace..^-^

z@md0tc0m ^^ said...

touching...


p/s: teringat kat kawan baek masa sekolah

SULTANdiblogBETA said...

2,3post anda skrg agak k'emo'an kn...ish3...

Maswani said...

salam wawa..mmg kita pompuan ni x mudah lupa org yg rapat dgn kita kan..
pepun,life must go on..

atty's said...

sedihnya kty baca..huhuhuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998