Friday, March 13, 2009

Berilah kepada org yg memerlukan..

Mase naik LRT harituh, ade la uncle ni tak bape sihat (OKU) baru masuk dlm tren. Tempat duduk sume dah penuh, aku tgk sume muke wat slumber badak je kan. Aku pandang adik aku, adik aku pandang aku. Pastu adik aku terus bangun dan pimpin uncle tu bagi tempat duduk dia. Yang lain sume muke tak bersalah wat tau tau aje. Hmm..Berilah tempat duduk anda kepada org yang memerlukan.
Khidmat nasihat dari Wawa Nadwa.Aku terasa vangga lebey plak bile adik aku wat camni. =P
"Selamat Hari Jumaat"

29 comments:

En. PeRD said...

kenapa adek wawa yang buat? kenapa x wawa yang buat??? Deng~~

atty's said...

bagus adik wa..
kita yg sehat nie kasik ler..kepada yg tak kemampuan..

zaman dah berubah..org pun berubah tade hati dan perasaan..

neezareef said...

x kira ape agama dan bangsa kalo dia lebih memerlukan ape salahnye berikan

Wawa_Nadwa said...

En. PeRD:

bkn wawa xmo kasi.
tapi dia lg pantas dr ku.
cis!

dh gado2 berebut2 nk kasi.
hahahha!
(tipu ckit disitu)
=P

Wawa_Nadwa said...

atty's:

yela kak.
xkn xde rs bersalah kot bile kite duduk tapi yg memerlukan tu berdiri kan.

kite ni xde la smpai cam tuh kan.
=P

Wawa_Nadwa said...

neezareef:

btoi tu.
eh ehh!
bijak bijak.
hiks!

adenium said...

tapi kan... i cukup tak suka...kalau kita beriya...nak bagik duduk...dorang cakap takper lah... it's ok... huh.. bis tuh..nak duduk balik ker...err...

Wawa_Nadwa said...

adenium:

hehehe!
ade gak jenis camni.
t'tbe kite termalu plak dia xmo duduk kan.
dh org kasi tuh duduk je lah!
=P

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

bagos sifat camtu...gud2... :D sujuk pewot ibu ngandong kowang :)

nesloais said...

bagus aa wawa nih..
warga prihatin..

ku tak sempurna said...

bila adik ko nak terlebey vangga ngan ko plak !!!
sampai ati ko buli adik eh... :P



weeeiiiyyhh... nape aku tgk gamba ko kat header tu mcm garang sgt... tukar gamba lain aaa... yg lebih user friendly...
aku takut aaaarrr...

Liquid said...

waa bgsnye...

still ade jgk org yg prihatin, skrg ramai yg bersikap selfish kan.

pesanan penaja, yg tua dikasihi, yg muda disayangi. ehehehehe =P

Y u Z z 9071 said...

alhamdulilah...

ada lagi insan yg prihatin..

uii calon menantu suai nii

Ceera said...

kalau ko buat, lagi leh vangga wewyyyyyyyy

hehehe

Wawa_Nadwa said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

sejukkk sbb skrng cuaca sejukk..
ujann.
=P

Wawa_Nadwa said...

nesloais:

bg0s adik wawa yer.
=P

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

wakakkaka!
aku x buli aar.
dia yg dgn rela hati buat tau.
bgus pe kan.
=P

aku wat muke cam tuh, klu korang nk komen or nk masuk buat taik kt blog ni mesti beringat ckit.
huhuhu!

Wawa_Nadwa said...

Liquid:

x sume camtuh.
rmai jgk yg prihatin cume malu nk tunjuk kan je.
kekekeke!

Wawa_Nadwa said...

Y u Z z 9071:

kekeke!
akk ni tak abes2 menantu yg sesuai.
=P

nesloais said...

laaa adik dia rupanye... salah baca tadi.. muehehee..

Wawa_Nadwa said...

Ceera:

hahahhaha!
tu aar kiteorg dh berebut2 tolak2 lagik nk bg tempat duduk kiteorg.
tapi adik dlu pantas nk buwek camno.
kekeke!
=P

Wawa_Nadwa said...

nesloais:

hahahhaha!
kelakar la dia nih.
hee.
=P

Shahrul Azry said...

bagus!
krim salam kt adik oke :P

Shahrul Azry said...

kirim slam adik :P

Rashid said...

Tindakan murni yang dizahirkan adalah lambang mulianya hati.

Sayapun bangga dengan adik wawa.. tahniah padanya..

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry:

gatai ko ek.
=P

Wawa_Nadwa said...

Rashid :

ya tahniah pd dia.
tgk la dik sape.
heee!

aisyan said...

Gambar nih macam dalam komuter kat KL jee. dekat rumah saya la tuu

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

sila bg tempat ddk pd aku buleyh heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998