Friday, March 27, 2009

Berdua lebih baik.. huhu!

Semalam kan aku masih tak sihat, tekak plak cam sakit, masih batuk2 nk makan pon cam tak selera je. Seperti biase tugas aku lepas keje kena jemput mama kt tempat keje dia plak. Mama pon cam mula tak sedap badan "Kak, kt umah takde lauk. Taktau la nak masak ape. Kite gi beli lauk je lah" Aku mmg takde mo0d nk ckp pape OK kan je. Kt umah tuh cam sume pon tak sihat mama nak beli porrigde utk mkn malam. Alooo.. Tekak cam takleh masuk la, tau la aku tak sihat kan takkan nk mkn porrigde plak.. Hehe! Memilihkan.. =P

"Abes tu takmo mkn porrigde nk mkn ape??" "Hurmm.. Pape la tapi takmo porrigde tekak akk cam loya je.. teringin la mkn sup ekor.. Bleh ma??" (sambil wat muke kesian)

"Ok. Kite mkn sini je laa.. Bkn salu dpt mkn dua2 cam ni.." Kt umah tuh camner??

"Dorang kite tapau je.." "Mama belanje ekk??" Padahal aku baru dpt gaji. He he he.. "yela mama belanje. Cepat order!!" Lallalala.. Saje je nak manje2 ngn mama.. =PMase tak sihat ni rase cam bdk2 kecik je, nak manje2. Mintak je pape mama pasti tunaikan. Huhuhu!Laici tuk Mama & Bali suam tuk AKu.
Bali ni sgt manis cam nk membunuh je. Aku memang suke manis tapi dh macam minum air gula je. Huiii..

-Kailan Ikan Masin-
Huiii.. sedapp.. Tapi aku tak abes. Tekak ni cam ngada2 tau. Tgh selera makan tertibe rase cam nk uwekkk plak. Biase la org tak sihat korang kena phm. Hehhee! So mama la yg kena abeskan. Huhuhu!
Mase nk uweekk tu kan, tgh mkn nampak la merah2 kt daging tuh "eeii maaa, ape ni tak masak ke!!" "Ishh.. ape plak tak masak daging ni lembut masak la tuhh." "Abes nape ade merah2 nih." "Takmo bak sini biar mama yg mkn" Hahhahahah! Begitu la kerenah org sakit. Agak cerewet tertibeeee.. Ngade2 taw! =P



11 comments:

Shahrul Azry said...

demam tapi selera tetap power! ;)

Wawa_Nadwa said...

Shahrul Azry:

hiks!
yela takut kempunan.
=P

nesloais said...

uiyo.. barli suam satu.. pastu minum Bena.. pastu juling le mata tu tahan ngantokkkkkk..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

wawa, bile lagi nk manja2 ngan mak sendiri ye tak...
time demam2 ni ler nk manja lebih..
huhuhu

SiS-lin said...

Tp kan tgk muka Wawa tu mcm sihat je..eleh saje nk manja2 le tu..
Meh sini manja kt sis meh..alalalal wawa sayang!!1keh3x

ChiLaBaey's said...

Sodap nye tomyam... tapi kalau saya makan sekarang jawabnye meraung satu damansara.... tgh sakit tekak... batuk yg tak terhenti2... tambahan dgn demam sekali... memang sedap mata memandang....

atty's said...

bila demam ar dpt manja2 ngn mama kan wawa..

★ Nu♥ℜul ★ said...

dapnyer

ku tak sempurna said...

bukan ke klu tak sakit pun ko mmg ngengade...

muehehehehehehehe

carl zafran said...

err...mana sup ekor nyer...?
huhuu..

khaLifah feDi said...

wawa ti banje kf boleh bln 6 nie hik3...[sila muntah akan ayat2 atas nie]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998