Wednesday, February 11, 2009

Video : Jgn Gopoh!!~

Hehehhe!
Selamat Menonton!!
(+_+)

video

18 comments:

Dakjaat™ said...

kalau pakai kete.. kena tolak ngan tangan ... dah nama pun "pakai kete" camne nak pakai? kehkehkeh! ;p

kena panggil towing car lor ...

\{^_^}/ "yay!! pandainya cikgu Dakjaat...! 100 Markah!" seloroh Wawa.

Dakjaat™ said...

ruginya .. video ape neh? tak dapat nak tengok .. ade sekatan.. huhuhuhhuh!

eye10 said...

huhuhu..tp rasanya diorg blakon je tuh..pak arab mmg la kuat gurau2 bodoh camtu..

ChiLaBaey's said...

Aku rasa pun diaorang ni berlakon lah.... sebab impaknye terlampau kuat....

Wawa_Nadwa said...

Dakjaat™:

hahaha!
wawa tak ckp pape pon.
huhuhu!

alahaii..
shiannnn..
=P

Wawa_Nadwa said...

eye10:

ala..
biasak la tu pak arab.
=P

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

hahhaha!
btol!!

salu tgk video pak arab sume time solat.
heyyy!
heran hakuu!
time solat pon bleh main2.
=P

z@md0tc0m ^^ said...

agak ganas bergurau mcm tu ^_^!


p/s: teringat kisah 3 org mualaf bersolat dgn sekor cicak ^^

KhaLifah feDi said...

emm..diorg nie dh x keje lah tue...

lalalal...

nURmALa mAZLan said...

wak!!!!!!!!
takkan sampai cam tu sekali?? huhu~~

wiseman1stopcentre said...

lawak..lawak..nakal tul la..

Wawa_Nadwa said...

z@md0tc0m :

hahaha.
dorang mmg jenis gurau cm tuh kot.
=P

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi:

yela kot.
kf tlg bg dorng kje..

hiks!
=P

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan:

tu la pasaiii..
hehehe!

=P

Wawa_Nadwa said...

wiseman1stopcentre:

nakal sgt kn.
aduhai.
=P

KhaLifah feDi said...

keje sambung ekor beruang nak tak?hehehhe..

takpun keje tunggu ayam betelur..
lau wawa nk kf buleyh submit hehehe..tada..

lalala.......*kenyit mata yg sepet*

Pujangga Asmara said...

hahahaha... tak pasal2 semua ter jatuh.. adoi la.. mmg lawak.. wawa.. nnt send kat PA video ni.. hehehe.. leh la yer.. =)

Rashid said...

adoiii.. nasib baik tak kena tok iman tu.. kan naya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998