Tuesday, February 17, 2009

Terima kasih Cikguu Rashid!!!!~

Kerdipan Bintang..
Cam menarik je blog nih..
Pertama kalinya aku jenguk ke blog itu aku terus terpikat dengan kata-kata, ayat yg tersusun indah dan sangat puitis.
Owhhh.. rupanya blog itu adalah milik seorang cikgu.
Terdetik dalam hati "Manis jgk cikguu nii.. Mcm cikgu disiplin je. Mcm Guru Besar pun ado.."
Saje je hanto msj kt shout box tuh, "Selamat pagiiii cikkguuuuu...!!!!!!!!"
Yela risau gak, mane la tau cikgu tuh garang ke kan.. Mampus hakuu.. Hehehe!
Tak sangka msj ku di balasss dengan gurauan.. Aku hanya tersenyum tika membaca msj tu.
Dan sejak hari itu la aku menghantar komen dan msj berbalas.
Aku suka bile cikgu rashid meninggalkan komen di blog ku kerna aku pasti akan tersenyum bila membacanya.
Ada je gurauan dan perli singgah kt aku. Aduiiii.. =P

Te.. ri.. ma.. Ka.. sih.. Cheeeguuuuu!!
Moga persahabatan kita di Alam Maya ini Kekal Mekar Selamanya..
Hiks!Cikguuuu! Cikgu emcem laaa.. Belanje la rona roni makaroni.. Mekdi, kentuky sume tu tak bleh dah boikot la konon2 nye. Tapi klu cikgu nak belanje wawa terima ajooo.. Bak kate pepatah "rezeki jgn ditolak". Kekekkekek!

21 comments:

Dakjaat™ said...

wamboi~ hati wawa dah terpikat ke ngan cikgu tu?? kehkehkeh! o! o! ada orang sudah terjatuh cintanya pada seorang cikgu.. wawawaawaa~ ;p

Wawa_Nadwa said...

oii...!!
hahhahaa.
ko ske2 ko je tau.
mulut xde insuran ekk.

Aku ngn cikgu dh mcm anak murid dan cikgu lah.
dushh dushhh!!~
pangggg!!
=P

nURmALa mAZLan said...

wah!!! terpikat sudah.. terpikat ngan blog x pe ye cik wawa..

nURmALa mAZLan said...

wah!!! terpikat sudah.. terpikat ngan blog x pe ye cik wawa..

nURmALa mAZLan said...

wah!!! terpikat sudah..terpikat ngan blog tak pe wawa..

Izyan Diyana said...

eh wawa..cam len macammmm jer..
muahahahahaa

wiseman1stopcentre said...

ces..ces...minat kat cikgu?...x minat kat aku ke?...alaaaaa
jgnkan mekdi...bapak mekdi pun bole!...
S..E..L..A..M..A..T..P.A..G..I..wawa!...

Rashid said...

hheh dakjaat ni..ada-ada je gurauan mesranya..

adehh pandai betul wawa ni. puji-puji kemudian minta belanja. hehe. tapi takper utk wawa, jom-jom cikgu belanja makan. Ajak dakjaat sekali.. TApikan dakjaat, wawa ni kalau sedang makan toksah nak tegurle. Paham-paham ek.. dia buat dhek je. Maklumlah bila mulut tu tengah yumm yumm..

Kalau tegur juga boleh tengoklah mata dia tu.. eee takut..'tersangatlah tajam kerlingannya tapi masih ada manjanya'.. dushhh..

fq said...

hhahah...
ke da shok kt ckgu ni?
hehe...
terpikat ngn ayt eh?
ckgu!!!!!
ad pluang ni...

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLa:

hahahaha.
ye kak.
terpikat kt blog nye aje.
aduyaiii.
=P

Wawa_Nadwa said...

Izyan Diyana:

wakakkaka.
adoii korang ni.
wat aku sakit perot je aah.
=P

Wawa_Nadwa said...

wiseman1stopcentre:

ala.
bapak mekdi watpe.
kakakakkaka!

selamat pagi!!

Wawa_Nadwa said...

Rashid:

amboiii cikgu.
kutuk nmpk.
hahahhah!

Wawa_Nadwa said...

fq:

eyh.
tak lah.
terpikat pada ayat nye saje.
aiyooo..
=P

ku tak sempurna said...

cehhhhh... dasat tul ko...

melambung ko puji... rupanya ada udang di sebalik mee...

:P

S h i n o said...

teringat kat cikgu sy.... :)

z@md0tc0m ^^ said...

elok juga tu cikgu..alang-alang nk belanja wawa belanja la kawan wawa ni sekali..haha ^^



p/s: teringat kat cikgu Murni labu-labi

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

hahhaha.
itu sudah semestinye.
=P

Wawa_Nadwa said...

S h i n o:

yer.
teringat kt cikgu sy jgk.
cikgu syed.
=P

Wawa_Nadwa said...

z@md0tc0m:

hahaha.
amek kesempatan eyh..
ok2.. shian dia cikgu jom blnje dia skali.
kekkeke!

KhaLifah feDi said...

emmm ape kes?...take care..semoge bhgia dikala ini ea......lalala..........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998