Tuesday, February 24, 2009

TAG - Mata, idong & mulot..

Bile sekali aku kena TAG, ade je TAG lain sampai. Hehhee!
Kali ni kena TAG dgn Kak Mar a.k.a Miss Ungu Violet.

Tag rules:
1. Anda dikehendaki mengambil 3 pic di bahagian muka..
2.
Pastikan dicrop..
3.
Setiap 1 pic hanya boleh menampakkan 1 @ 2 anggota sahaja..
4.
Huraikan sedikit tentang pic itu..
5. Tag sape jer asal lebih 5 org..

-Mata ku-
-Hidung ku-
-Mulut ku-
Sebenarnye agak susah memilih gambo yg sesuai sbb2nye takde gambo yg clear laa. Maklum la hp murah, kira ni yg terbaik. Cehh! Hiks..

Aku nk TAG org tapi takut lak kena marah, yela rmai tak ske kena TAG ni. Tak kira dorang nk marah aku, marah la aku tak kisah. Wakakkaka! Mangsa-mangsa itu adalah :-
  • Ryan Rayhana
  • Diana-K
  • Kak Wanie
  • Sis Lin Md Noor
  • Kak Nurmala
  • Chilabaeys
  • Kojah
  • Cikgu Rashid
  • Mrs Taj
  • fq bloggers
  • Ewan The Legend
  • Ceeramoon

20 comments:

Ceera said...

susah nak carik gambar terbaik nie.. hehehe

Wawa_Nadwa said...

Ceera:

mesti ado punye.
=P

ChiLaBaey's said...

Wah... wawa... nak balas dendam ye kat saya utk tag hari tu..... ko saya sahut cabaran.... tapi gambar entah apa2 entah jgn marah.... :) tq again...

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's:

xde lah.
saje ske2.
hehehhe!

=P

[yAN!e][pUTraJAya] said...

muahahhaha

sib baik nama akak tak ada

fuhhhhhhh...selamat idung ku....
dari menjadi tatapan semua...

hahaha

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

z@md0tc0m ^^ said...

ermm...
tajam sungguh jelingan mata mu itu.. ^^




p/s: dari mata turun ke hati..

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

alaa.
klu ade pon bkn akk buat.
hehehhe!

=P

Wawa_Nadwa said...

z@md0tc0m:

jgn tenung lama2 kang x leh tido mlm br tau.
wakakka!

=P

[ Ewan The Lagend ] said...

cik wawa...

yang nie wajib ker?
macam terasa tak reti nak wat je...
pinjam gamabar owang len belh ta?
tak pun guna gambar kucing...
bleh? blehkan kan la...

Rashid said...

adoiiiiiiiiiiiiiiiiii..tension!!!!

huhuu nasib baik tak de nama saya..
selamat.. selamat. hehe.

nURmALa mAZLan said...

wak!!!! hidung ku kemabang..ekeke~~

Wawa_Nadwa said...

[ Ewan The Lagend ]:

ko yg cb0k nk TAG pehtu jgn kate tak reti ekk..
mane leh gune gambo org lain, sila guna gambo sndrikkkk.
=P

Wawa_Nadwa said...

Rashid:

hahhaha.
ape plak name cikgu takde..
tuu tuuuu cikgu rashid tu.
haa.. kan adeee..
=P

Wawa_Nadwa said...

nURmALa mAZLan:

kak, yang kembang2 tu la yg menjadi p0jaan hatikuuuu..
hahha..
=P

KhaLifah feDi said...

tang mate tue oh mak aii..

hehehe........

KhaLifah feDi said...

yuhooooooo sek bek tak kna dgn wawa tag nie..emm gud2..kf ske..

tp last2 kf kna gak tag nie dgn bloger laen lah.emm..mls tul nk wat..

lalala....*omel rajin wat tag sowy*

AyAres151 said...

ese salah sorang yang tak suko kono tag..saper2 tAG..ESE wat taktau yooo...

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi:

aduii.
camne bleh terlepas nk kf plak nih ekk.
takpe2 kali ni terlepas.
pasni tidak lagi.
huhuhu!

Wawa_Nadwa said...

AyAres151:

ish ish ish.
tak baek tau menghampa kan org.
pi buwekk skrng.
=P

Mrs Taj said...

mak oiii...tak nk buat buleh tak? muka me tak canteq lorr...malu ai tau!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998