Thursday, February 26, 2009

Nak jalan ke tak??

Ade 1 hari tuh aku gi keje, mmg lalu jalan yg same tiap2 hari tetibe trafic light yg kt keramat jadik camni.
Korng nmpk dok?? Tak nampak??
Maksud aku sume trafic light ni diubah ke arah lain. Conpius la jap. Ni nk jalan ke tak ni?? Mane satu aku nye trafic light?? Aku tgk kete yg lain pon cam teragak2 nak jalan ke tak, padahal lampu dh ijoo. Aku yakin jalan aku ijo tertibe lori besar lalu dpn.. Fuhhhh! terkejut aku, sib baik tak tekan minyak lagi. huii Bahaya wooo..Balik keje petang tu aku tgk la betulkan dah.
Aiii.. sape la punye keje tu kan.. =P

17 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

kalau akak kan dik....
akak turun kete...
pi jadi polis terapik kat tgh jalan tu

hahahhaha....baru la lalu lintas terkawal...kah kah kah

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

nesloais said...

ni jln katne ni.. area keramat ke.. kg datuk keramat??

Wawa_Nadwa said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

tu la ingat nk trun jgk.
tapi memikirkn pkai bj kebaya pehtu cun2 nk jd polis trafik..
ishhh xmo la,.
wakakkaka!

Wawa_Nadwa said...

nesloais:

ye ye ye.
area ctu la.
=P

neezareef said...

leh gitu ek...

SULTANdiblogBETA said...

bnda ni nrmal la dik...
kn musim hjn...angin kuat..
tiang tu bpusing r bl angin tiup..
aduiyai...

KhaLifah feDi said...

ade virus kot ? emm sek baek kamu wawa..emm biar lewat asl selamat ok...

lalala.........*ti aq nk submit psg lampu ungu*

Wawa_Nadwa said...

neezareef:

blehhhhh..
=P

Wawa_Nadwa said...

SULTANdiblogBETA:

y0la tuh.
lawak nyeeeeee..
=P

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi:

tu la.
sib baik kf klu tak..
tuttt!

Rashid said...

bahayanya wawa.. nasib baik. Kalau tak.. adehh.

Wawa bila pandu tu hati-hati ek ..

KhaLifah feDi said...

emm..tuttt!!..laen kali bawa roti dlm kete taw..hehehe

Wawa_Nadwa said...

Rashid:

baik cikgu!
mekaseh diatas nasihat dan peringatan itu.
=P

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi:

hahahhaa!
bukan takat roti kf, air kotak, gula2, cekedis sume adoooo.
=P

MaDihays{Ida} said...

???
lampu tu bley la pusing2 ek?
baru ku tahu..
slame nie tengok lampu trapik tu rebah terus.. x penah lak tengok dia terpusing gitu..
depa merajuk antara satu sama laen kot.. hikhikhik..

Wawa_Nadwa said...

MaDihays{Ida}:

hahahhaa.
yela kot.
dorng gad0h la tuh.
=P

AyAres151 said...

kl pon ujan ehh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998