Wednesday, February 4, 2009

Model Papad0m.. Pheeewittt!!

Haaaa!! inilah model papad0m itu. Aku adalah org pertama yg dilantik sebagai model atau duta Papad0m neh. Wakakkakakka!
Marilah beli papadom. Enak dan sedap dimakan begitu sajaaaaa...!!~
He He He!!! =PUntuk pengetahuan korang gamb0-gambo yg aku gi kt Lentang tuh sudah selamat sampai kepada ku. Entry tu akan menyusul kemudian. Gambo yg aku tempek ni adalah permulaan sajeeee, ade byk lagik gambo tuk dikongsikan ngn korang.
Tak sangka gambo aku pegang papadom ni pun dorang snap. Ade byk lagik gambo ntah hape-hape yg dorang snap, sume candid. Aiyooo.. Tak suke tau amek gambo candid ni, muke aii kelakar gilosssss.. Huhuhu!!~
Kalau korang nak tau sebab dan mengapa aku kena pengang papadom nih.. T'gu entry seterusnye okey!!

11 comments:

En. PeRD said...

papedom pon ader model ker?
hahahaha.. laen macam ni... ;p

Wawa_Nadwa said...

en. PeRD:

hahahha!
adeeee.
wawa lah model itu.

=D

wan|amin|pitong said...

cun giler ko jdk model tue...update lg..baguss...

Wawa_Nadwa said...

wan amin:

cun giler ekk?
nnti aku blnje ko papad0m.
hehehhe!

=P

[yAN!e][pUTraJAya] said...

adik manis...
kasi papedom 5 kilo...

hahahhaha

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Rashid said...

kena pegang papad0m. Agak-agak kena dera le tuu..

Wawa_Nadwa said...

yanie:

owhh.
bleh bleh.
heheh..
=P

Wawa_Nadwa said...

rashid:

hiks!
takdo la.
mane de kena dera..

=P

z@md0tc0m ^^ said...

Beruntung papedom tu dapat duduk atas tapak tangan wawa ^^ jeles tul ngan papedom tuh



p/s: suka makan popia bakar

Wawa_Nadwa said...

zamdotc0m:

aduyaiiii.
takat papedom tuh pon nk jeles.
hiks!

=P

adenium said...

lamanya tak beraktiviti cenggini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998