Friday, February 6, 2009

LENTANG - Sesi bermandi-manda

Bab ni memang dinanti-nantikan, apa lagi kalau bukan mandi manda. Sudah semestinya kena celup kaki dlu. Huiiii.. Punye la sejukkk gilesssssss.. Ingatkan nk celup2 kaki ajor tapi pikir2 balik datang jauh2 takat celup kaki baik takyah kan. Baik ku celup kaki kt bukit belacan je. huhuhu!!Sebenarnye dak2 laki yg terjun mandi dulu. Yang aku plak masih dok makan ayam kat atas tapi bak kate cik zura nak makan pon tak senang sbb mata dok pandang je dorang mandi. Apa lagi ajak zura dan zira mandi, ayam pon mkn tak abes. huhuhuuu!! =)
Terlebih dahulu terima kasih kt zed zaidun sbb amek gambo kiteorg. Aku rase byk gambo kiteorg je dalam kamera dorang. hehehe.. Mcm2 gaye ade, ntah tunjuk ape pon tak tau la.. Mula-mula dok atas batu aje, ngah dok pikior2 nk terjun ke tak. Aduuhaiiii.. Mengigil badan ni haaa. Dah puas bertenggek atas batu, terjun jgk la dalam air. Main simbah2 air tu sudah semestinya. Yela, mane taknye nk basahkan badan sendiri tak tahan sejuk. Kena la dorang simbahkan pehtu remdam aar terus. Kiteorg paling akhir sekali naik atas..
Setelah puas berendam, badan kaki sume dah kecut, dah biru baru kiteorang naik. Yelakan tgk dorang yg kt atas sume dah tukar baju dah siap2 cam nak balik sbb tu kiteorg naik. Kalau idok agaknye mesti tak naik2 lagi masih dok berendam 3 sahabat ini. Hehehhe!
Aku ade juga cube terapung kan diri ini tapi nape tak buleh eyh. Aku tgk org lain buat sonang ajo, ishh.. musykil2!!Adakah aku ni berat sgt smpai tak buleh terapung. hohohohooh!

Aku rase malu gile sbb sume gambo dorang amek ni secara candid. Aku kan tak ske sbb muke aii mmg kelako tahap cipan taw. Mesti dorang ketawa guling2 tgk gambo2 kiteorg. Tapi bak kate si aszuan dorang tgk gambo2 dgn hati dan perasaan.Aku caya ye la walaupon aku tau sume tu adalah AUTA.Cis!~

11 comments:

Liquid said...

uuu beshnye suda lame incek liquid tidak berpicnic neh..!! huhu.
ktne ni ea awk..?? =P

se7en said...

wah..sedap mandi ek..tak ajak pun.. :P

Wawa_Nadwa said...

liquid:

kat hutan lipur Lentang.
best wakk..
gi laa.
bwk kwn2, family..

=P

Wawa_Nadwa said...

se7en:

camne nk ajak eyh.
hee..

=P

ChiLaBaey's said...

Esok (Sabtu) dah pakat dengan anak jiran lama & anak buah nak camping kat Pantai Bagan Lalang... Nak bawak camping kat sungai, takut sikit kat budak2 tu sebab sekarang ni hujan tak menentu.... takut kepala air turun susah nanti...... Kalau Bagan Lalang ni aku biasa pergi.... Apa2hal pun dah tahu nak tuju ke mana.... Nak ikut? Hehehe... Tq for follow my blog...

Anonymous said...

sedapnye mandi..comeila wawa nie.suka nengok.

Anonymous said...

best nye mandi..comeila wawa nie.cute je nengok.

Wawa_Nadwa said...

chilabaey's:

terima kasih kerana mengajak.
tapi sy mahu berehat di rumah saje.
hehhehe!

=P

KhaLifah feDi said...

yup mmg aku pun begitu lihat gambar2 nie wawa...

Mrs Taj said...

nmpk sgt wa ni berat sbb tu takleh terapung..huhuh berat ke? hurmmmm

Wawa_Nadwa said...

mrs taj:

berat la kot kak.
kekeke!

=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998