Thursday, February 5, 2009

LENTANG - Permulaan yg menyer0nokan..

Setelah melalui jalan yang menakutkan dan menyeramkan (seram sgt ke, bg aku laa.. heee), kami sampai juga akhirnya. Syukur, Alhamdulilah..

Lihatlah wajah2 kegembiraan kami tika sampai ke Lentang.
Haa.. Si baju belang2 itu la tuan punye kete yg zura bwk tu, Incik Aszuan.. =P
Aku tak bawak ape2 brg pon cume bwk baju salin je. Hahhaa.
Sume dorang yg uruskan, dari makanan, khemah dan sebagainya.
Lebih menyeronokkan bile sume tugas memang dak laki yg wat. Dirikan khemah, idupkan api dan angkut brg. Tgk tuhhh.. Gigih dorang bakar ayam walaupun ujan turun. Hahahha! Siap ade payung lagi koo.. Dan gadis2 hanya menyediakan perut untuk makan sajorrrr.. Huhuhu!~Jgn tak tau siap ade 'explorace' lagikkk. Best2!! Haku paling suke time nih.
Tapi kelako la skit cam blur je, clue agak mengelirukan tapi sib baik geng aku ni terer taw! Aku nye geng hanye 4 org saje, Aku, Zira dan ade lagi 2 org dak laki tapi maaf aku terlupe nama nye. adoii.. Camno leh lupe nih, matik la haku... hiks! Ampun... =P
Haaa.. tapi lupe nak bgtau kalau korang perasan dlm plastik merah yg aku pegang tuh dlm tuh ade papedom. Setiap kump kena jaga 1 keping papedom dan tak bleh pecah smpai sume clue dpt diselesaikan. Disebabkan aii ni kan lemah lembut dan sopan santun so aku kena pegang, klu dak laki pegang tkot pecah plak papedon itu. =P
Dan kami juga telah berjaya dengan cemerlangnye menyelesaikan kesemua clue yg diberikan.
Cik zura, team ko kebape ekk?? hee saje je bg dia hangin.. kekeke!!

Lepas dh abes explorace apo lagi makan loh.
Ya Rabbi, tak senonoh nye anak dara dok mencangkung cam ni. Hahhaha!
Tapi aku takde mkn cam gini taw, mase ni dok pilih ayam. Sume ayam nye itam. Hiks!~
Sila salahkan org yg membakarnye, saya tak tau.. ;)


18 comments:

Anonymous said...

aduh cik wawa..lupa ek nama jantan berdua nie...pakai baju kemeja nama dia azhari(messi)bdk harta bina..sorang lagi nama ahmad puyo (stf mkal awam)

wan|amin|pitong said...

utk pengetahuan ko..nama 2 org lelaki itu ialah amad dan azahari..sekian...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

citer ni ada berapa EPISODE dik?
he he he

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Wawa_Nadwa said...

Anonymous:

mekasih pd yg tiada nama.
lenkali boh la mane.
=P

Wawa_Nadwa said...

Wan Amin:

maceh kerna bgtau.
lupe loh!
kkekekke!

=P

Wawa_Nadwa said...

yanie:

ade byk gak episode kak.
ni kira cite bersiri la jgk.
hahahha!
main2 eyh.
tubit kang!

=P

se7en said...

huhuh mkn ayam itam ek.....semua org pi mandi belaka..tak org nk jaga bara api...

ChiLaBaey's said...

bestnye ayam goreng ni yang nak pegi camping minggu ni.... kat mana best ye... ada cadangan ? kalau area kuala kubu bahru best tak? atau gunung nuang....?

.::c!kzUrA::. said...

aku dpt no 1 dr belakang...
ala kalah pon dpt adiah same gak..huhu

i tak sakit ati pon... =P hehe

haya_yaya said...

wawa,tmpt pot ni sblm @ slps jmbatan?kalo lepas jmbtan kna jalan ujung ckit..kat ctu tmpt lagi besh wooo!!!
mcm jakuziiii...wa ckp luuuu....
tp bahaya ckit la.time ujan jgn ler p tmpt tu..mau belobang kepala kna rempuh dgn kayu balak..!!amet tamettt....

Wawa_Nadwa said...

se7en:

tu la psl.
sume nk pi mandi takde sapo mau jaga ayam.
hehehehe!

=P

Wawa_Nadwa said...

chilabaey:

aloo.
wawa pon taktau la kt mane best.
bukit belacan kot.
hahahhaha!

=P

Wawa_Nadwa said...

cikzura:

gurau2 aje.
jgn terase taw!
huhuhu!!

Wawa_Nadwa said...

haya_yaya:

ktorg mmg amek yg ujung skali kak.
mmg best!
ayor sejuk btol.
=P

KhaLifah feDi said...

wah ko dtg cm lenggang mak leha lah wawa........cayelah....=)

Wawa_Nadwa said...

khalifah fedi:

hahahha!
mesti laa..
=P

KhaLifah feDi said...

emm cm ner nie..ssh ar aku nk ajak ko..jln2 psl ko dh prsn cm mak leha..ti leha marah aku ..bhahaha..
relax2 aku gurau aje yer..

ops sowy wawa ..xpekan kf guna bhse "aku n ko"

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi:

hahahha!
berani la leha marah wawa.
nk kena tarik rambut nih.
kekekkee!

owh xpe.
lebih mesra p'gil gitu.
baru rase cam kwn2 kan.
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998