Thursday, February 5, 2009

LENTANG - Penantian satu penyeksaan..

Pada 2hb harituh aku n the geng (staf pentadbiran & bdk2 makmal) gi berkelah di Hutan Lipur Lentang. Penat gi PD tak hilang lagik, pastu gi sungai la pul0kk. hiks! Entry PD akan kuar lambat sbb2 nye gambo2 masih tiada padaku. =P

See!!
Siap ade tag lagiii, tag yer bkn stiker. Walaupon aku tak bawak kete sendirik tapi ku amek jugak wat kenangan.
Dorang ni mula2 janji kol 8.30 pagi.
Aku, zura dan zira punye la excited dtg awal kol 8 dh terpacak kt tempat yg dijanjikan, biase la kan janji melayu kol 9.30 baru gerak. Aiseyyy!
Muke2 bosan menunggu, bak kate pepatah "Penantian satu Penyeksaan" Hehehhe!Dan akhirnye sume telah sampai. Alhamdulilah.
Bergambo dlu sebelum gerak ke Lentang.
Rasenye ade la dlm 10 bijik kete yg konvoi hari tuh. Best wooo!
Aku tak bwk si BIRU naik kete Myvi(silver) si aszuan tapi cik zura yg drive. En. Aszuan memberikan kepercayaan sepenuhnye kt kiteorg drive kete dia. hahaha. Bagus2!!
Jalan nk ke hutan lipur lentang tu amat menakutkan dan menyeramkan. Huiii.. takot aku d0k belakang, laju gak si zura ni bwk. Dalam hati aku "Zura!! drive slow2 weyy.. Aku blom kawen lagikk.." huhuhuuhh!

18 comments:

nURmALa mAZLan said...

wak!!!!
dah lama la akak x pergi lipur lentang ni..rasa nyer last masa akak sekolah rendah dulu kot..adusss!!

Anonymous said...

siapa yg tangkap pic nie...

atty's said...

hutan lipur lentang..
lama dah tak penah gi.bertahun2 sudah..

z@md0tc0m ^^ said...

amboi..bersuka ria di hutan lipur lentang ye? naper tak ajak sekali ^^ hehe..

ermm lentang tu kat mana?? hehe ^^ tak tau


p/s: suka tido terlentang ^^

Wawa_Nadwa said...

nurmala:

mak aihh..
lamo nye tak gi..
best kan tmpt dia.

=P

Wawa_Nadwa said...

anonymous:

sape yg tangkap ekk??
rasenye en azman or zaidi kot.
mmg dorng yg amek kan.
kamera mahal la katekan.
hahahha!

=P

Wawa_Nadwa said...

atty's:

lama ye.
cube la pegi bwk family..
=P

Wawa_Nadwa said...

zamdotcom:

hahahha
cis!'
ingat penah pegi.
kt pahang.
cube search kt internet je eyh..
=P

.::c!kzUrA::. said...

aku bawak laju ke?aku juz follow kete depan..ekekek..

en. amin, anda btanggungjawab!! =P

Wawa_Nadwa said...

cikzura:

ye cik zura.
lajuu.
aku dok blkang kecut perot dibuatnye.

hehehe.
=P

wan|amin|pitong said...

ehhh..ehhh dan ehhh..korang bwk keta aku laju2??...sila jawab..

Wawa_Nadwa said...

wan amin:

huhuhu!
tu tanye cik zura.
hahahhaha!
saya taktau.
tapi zura salahkan amin.

=P

.::c!kzUrA::. said...

ni aku nk jawab ni..aku juz follow kepala dia je..kalu kepala bawak laju, aku pecut gak r..syiok woo..kekeke...

**padan la wawa diam je, sbb dia kecut perut upenye..zira da biase rempit ngn aku... =p

Erik said...

wah seru ya jalan jalannya

Wawa_Nadwa said...

cikzura:

yela2.
salahkn amin la sbb dia kepala.
hiks!

ni pes time aku rempit ngn ko.
br aku tau.
hehhee!

=P

Wawa_Nadwa said...

erik:

lbih kurang gitu la.
=P

KhaLifah feDi said...

hoh!! nie takut kna kejar antoo ker takut sesat tak jumpe hutan tue ?

bhahahah...=)

KhaLifah feDi said...

hoh!! nie takut kna kejar antoo ker takut sesat tak jumpe hutan tue ?

bhahahah...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998