Friday, February 6, 2009

LENTANG - Berakhir dengan senyuman..

Siap sudah tukar baju. Walaupon dorang sediakan khemah tuk tukar baju bagai tapi aku tak selesa sbb ramai nooo kt luar tuh. Risau je. Siap ckp kt kiteorg lagi 'dijamin tiada CCTV' ahhahaha! Tandas yg disediakan pon tak jauh dan takde la kotor sgt agak bersih la juga. Memang terjaga tempat nih.
Seperti yg dikatakan aku n the geng telah berjaya dengan jaya nya explorace yg dianjurkan so dapat la hamper dorang yg tak seberapa nih. Kan aku dah kate aku tak ske dorang amek gambo candid kan. Haaa.. Gini la ghupe aku klu candid. Hahahhaha..Aku tgh sibuk membahagikan hamper yg dpt. Aduii. Ruih btoiiii.. =P
Budak kecik ini la penyeri kami disana, Anas. Gelagat dan keletahnye sgt menghiburkan.
Tak susah bapaknya nak jaga sbb rmai yg bantu menjaganya.
Aku ske tgk gambo si baju kunin syg anas tuh, nmpk cam bapak mithali je tapi tu bkn bapaknye ye. Bapak nye yg baju hitam itu. huhuhu!! kiut je kalau dia panggil baju kunin itu Uncle wann!! uncle wan!!! Alololoo.. so sweet!! (*_*)
Ok.. bersiap sudah tuk balik.. Ingatkan terus balik.. Ghupenya ada cadangan dari bapak si anas ni. Katanya nak gi Bukit Tinggi, yang aku plak OKEY je. Huhuhu!!'Selamat Tinggal' Hutan Lipur Lentang.



9 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alhamdulillah....best citer lentang nih...he he he

penuh pic yg ceria

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Anonymous said...

wah lentang..best citernye.

Anonymous said...

wah pasal lentang..best citernye

Wawa_Nadwa said...

yanie:

hahahhah!'
perli nmpk.
tubit nak??

Wawa_Nadwa said...

anonymous:

ya.
menarik la sgt kan.

=P

syakey said...

baby tuh kiut.
geram

;D

KhaLifah feDi said...

cik wawa lentang wujud di area maner..

*cis aku mmg melayu btollah*

Wawa_Nadwa said...

syakey:

kiut kan kan.

=P

Wawa_Nadwa said...

KhaLifah feDi:

kekekke!
Hutan Lipur Lentang terletak di negeri pahang.
kt bentong ko.
kf google je la ekk..
hahhaha!

=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998